Nya kläder i Bonjour Bizou



Nya kläder har ännu en gång anlänt till affären Bonjour Bizou. På senaste tiden så har det nästan bara varit mönster, volanger och mycket färg i Bizou butiken. Går man tillbaka några steg i butiken så ser man att kläderna ser väldigt annorlunda ut än vad dom gör nu. Och helt ärligt talat så tycker jag att de såg bättre ut förut. Det var stilrent, men ändå inte minimalistiskt, formerna och färgerna var fina. 

Men vad har hänt nu? Färgbomber, ton med olika mönster, volanger, blommor och fransar. Nej, det är bara för mycket tycker jag. Den senaste kollektionen som kom ut för någon dag sedan är det inte mycket som jag gillar i. Som sagt, det är helt enkelt för mycket. Det fanns en sak som jag gillade. Förut fanns det minst 10 saker jag gillade med varje kollektion.

Dessutom så har priserna gått upp något otroligt, något som förut kanske skulle kosta 7sd, kostar nu dubbelt så mycket, 14sd. Uppenbarligen är det ju pengarna som Stardoll är ute efter, men om man ska tjäna pengar så måste man ju göra något fint, och något som är värt pengarna. Inte slafsa ihop något och sätta högsta prislappen på. 
Didilina10

Kommentarer
Postat av: IchigoGlam

Bra skrivet!

Faktiskt så har Bizou ändrat kläderna...

Sant förr var dem mycket snyggare! Man hittade rätt stil!

2012-04-07 / 11:04:00
Postat av: fivefly

sedan är nästan allting BARA för superstars. Har inte hittat ett endaste klädesplagg för non-ss än så länge, bara en väska typ. Fair? Inte enligt mig..

2012-04-09 / 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda