Ny Skribent! - Rosanna_97

Kreativitet, skapande, mode och att kunna uttrycka sig genom texter har alltid varit min sak. Jag har aldrig riktigt förstått hur jag skulle kunna visa alla andra det, och jag har tänkt på det ofta. Plötsligt har jag blivit utskickad till bloggvärlden genom StardollZerosv's testblogg, och jag har nu fått fantastiska åskådare. Zerosv är enligt mig vad som gör stardoll så bra, och jag hade aldrig kunnat drömma om att bli skribent här. Se vart jag hamnat!
Som skribent här på Zerosv ska jag skriva om allt som kretsar i mitt huvud från den fliken som kallas "Stardoll". Mitt första internethem. Jag ska blogga om mode, inspiration, kollektioner, stilikoner, kändisar och allt som kretsar kring sådant. Jag inspireras av allting ifrån årtionden till musik, och jag är helt enkelt en riktig musikfanatiker. Jag brinner dessutom för att argumentera och kriticera, så ni kommer möjligtvis hitta mig på den fronten också. Jag ska försöka ta mig igenom välgjorda bilder och bra texter. Hoppas att ni kommer tycka om mig som skribent här.
Rosanna_97

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis!

2012-04-06 / 17:10:47
URL: http://www.pandabelle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda