Ny skribent i Zerosv-teamet!


Hej!

Jag är Didilina10, några av er känner kanske igen mig från testbloggen där jag prövades på mina kunskaper att vara en skribent. Jag nådde upp till teamets förväntningar på en bra skribent och nu är även jag en del av Zerosv-teamet! Jag måste säga att det är en väldigt stor ära!

Jag är en kritiker, vilket menas med att jag kommer skriva min åsikt om i stort sett allt som hör Stardoll till, men främst nyheter på Stardoll. Jag hoppas att ni kommer att uppskatta mina inlägg!

Jag är 13 år, jag har varit medlem på Stardoll ett bra tag nu och är fortfarande lika fast. Jag gillar att inreda och styla min medoll, men även att prata med vänner. Vill du veta mer om mig, eller bara prata med mig så skriv då i min gästbok!
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Hotornot98

Heja! Du kommer nog bli en super bra skribent! :D

2012-04-05 / 23:13:29
Postat av: stella-gold

JAG TYCKER ATT DU HAR SUPERINTRESSANTA SAKER ATT PRATA OM I DENNA BLOGGEN!!! VAD BRA DU E, FORTSÄTT SÅ!! <3

2012-04-06 / 11:11:15
Postat av: ModeAnny

Vad kul att en ny skribent kommit till Stardollzerosv! Du kommer nog bli en jättebra skribent, Didilina10!

2012-04-09 / 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda