Non-ss, Superstars och Royalty


Alla på Stardoll är indelade i tre olika kategorier, som vissa ser som "bra, bättre, bäst". Alltså, non-ss är bra, Superstars är bättre och Royalty är bäst. Men, så är det ju självklart inte, alla på Stardoll är värda exakt lika mycket och ingen är bättre än någon annan.

De som jobbar på Stardoll har format denna internetvärld så att det känns som Superstars och Royalty är bättre än de som bara är "vanliga" medlemmar. Därför händer det ofta att non-ss blir arga, sura för att det inte känns rättvist.

Jag förstår dom absolut. Men, alla ni där ute som tycker att Superstars och Royalty får det mycket bättre - tänk också på att de faktiskt har betalat för att få de fördelar som dom får. Enligt mig så tycker jag att om man betalar för något så ska man få en del fördelar som de andra inte får. Därför kan jag tycka att det kan kännas lite trist om alla blir sura över att jag får en sak, men inte de andra. Det känns som att många glömmer bort att de som är Superstars eller Royalty faktiskt har betalat för det.

Men däremot så ska såklart ingen behandlas olika, alla ska vara snälla mot varandra, oavsett om man är Royalty, non-ss, eller Superstar. Ingen ska mobbas, kränkas eller ses ner på på grund av sin "status" på Stardoll.
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Rosakaty

Bra inlägg! Håller med om det när jag har läst det har inte tänk på det förut :D

2012-04-08 / 09:59:34
Postat av: Eda_Seda110

<33

2012-04-08 / 10:16:38
Postat av: Anonym

hur blir man royality?

2012-04-08 / 12:35:54
Postat av: stella-gold

Bra!!! Jag själv tjatar lite, men egentligen så betalar de för nått, jag på stardoll har fått allt utan pengar, och jag är riktig nöjd!! själv tycker jag att stardoll har förbättras genom att låsa upp stardollars, då kan väl alla köpa samma saker, bara man skaffar de :)

2012-04-08 / 13:15:59
Postat av: Vj-m

Vilket bra inlägg ! För man betalar ju faktiskt riktiga pengar när man vill bli superstar ! :)

2012-04-08 / 14:53:09
Postat av: elle__1998

Håller med! Visst, Superstars betalar pengar, men de är inte mer värda för det!

Fast det mesta handlar ju om status överallt, inte bara på Stardoll. xP

2012-04-08 / 15:38:27
Postat av: The_Fashionst

Man bli royality när man har blivit superstar i ett år i stardoll, då bli du automatiskt royality , man behöver inte betala från början ett år superstar kan ksnske verje två månader eller så , stardoll räknar själv hur många dagar du ha blivit superstar i stardoll, och då om du har nått 367 dagar eller ett år så bli du royality hoppas det hjälpte :)

2012-04-08 / 18:58:08
Postat av: Princess

Det är fortfarande fuskigt. För mig känns det inte som att turen hamnar på de som betalar några spänn i månaden utan de som hade turen att de FICK betala av sina föräldrar. Jag får inte betala av mina och bara därför får jag inte ha lika kul och vara lika kreativ som andra turliga människor är?

2012-04-09 / 00:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda