Maj Hot Buys



Hot Buys för maj har visats! Färgsprakande kläder som går i sommartema skulle jag säga. Prickigt, blommig toch randigt. Men trots Stardolls försök så säger jag att det blir en diss.

Nej, kläderna känns dåligt gjorda faktiskt. Sen så tycker jag inte att kläderna "matchar" så mycket med varandra, det är både leopardmönster, blommigt, rött, prickigt, Musse Pigg och gult. Sen känns kläderna alldeles för barnsliga för mig, jag skulle inte vilja ha på mig något av de plaggen.

Dock finns det ett plagg som jag tycker var lite finare än de andra, och det var skorna. Jag gillar stilen på dem, men dom känns ändå lite för barnsliga. Liksom, Stardoll, detta spel är till för 9-10 åringar och uppåt när man är myndig. Jag tror inte det är så jättemånga som uppskattar såna barnsliga kläder.

Självklart finns det de som gillar dem här kläderna, och det är ju bra. men jag tror ändå att majoriteten inte gör det. Vad tycker ni om kläderna?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Anime girl

Barnsliga? xD

Själv så älskade jag nästan alla kläderna

(särskilt Jeremy Scott glasögonen).

Dock så tyckte jag inte om leopard klänningen.

Aja, alla har väll olik klädsmak och stil. ^w^

2012-04-25 / 18:01:35
Postat av: melle_do

ooooooo den på 4 maj var skit snygg!! den ska jag ha!! ;) den på 22 maj var också snygg! jag tyckte kläderna var annorlunda men vissa var inte så snygga håller med didlina! ////////////////////////// melle_do

2012-04-25 / 19:08:44
Postat av: PSF

jag tycker också att kläderna är lite barnsliga och skulle inte vilja köpa dem. Bara ett av plaggen faller mig i smaken och det är den blommiga linne-klänningen.



//Paula-Seling3 (Även PSF)

2012-04-25 / 20:06:51
URL: http://www.youtube.com/PSFlove
Postat av: elle__1998

ja, alldeles för barnsliga. Men jag blev nyss kär i det gula linnet. <33 :3

2012-04-26 / 10:24:48
Postat av: mode_girl

jag tycker....Nja sådär dom passas inte azzå man får ju köpa nåt därifrån och köpa nåt annat från en annan butik som passar kläderna med! men annars passas de inte med varandra!!!Skulla uppskatta att de var lite mer mognare och finare, definitivt färgerna! Inte barnsliga heller! ;P

2012-04-26 / 16:11:30
URL: http://har ingen
Postat av: Achana

Jag tycker att de är awesome. w

2012-04-26 / 17:08:57
Postat av: elsa-666

njaaa, bara den med "bad atitude" ser bra ut, men inte så mkt de andra, de ser ut som papperskläder eller nått... sånt barnsligt prickiigt :/ kanske köper men tror ej!

2012-04-27 / 14:54:16
Postat av: Josefine_123

Jag tycker dom är jätte snygga. Sedan tycker jag att man desutom tänker på vad man skriver innan man publicerar ett inlägg. Det finns vissa som älskar kläderna. Det finns också medlemmar under 9 år.

2012-04-27 / 15:00:21
Postat av: superstarsommar

Längtar till Floral dress ;)

2012-04-28 / 08:54:38
Postat av: megakatten00

Gillar linnet, skorna o den blommiga klänningen!

2012-05-09 / 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda