Nya smycken i GLAM' RUS


Nya smycken har kommit till affären Glam'Rus i Starplaza. Vad tycker jag? Jag gillade ett smycke extremt mycket, kommer absolut att köpa det. Men resten? Njae. Det var inte riktigt något som var så speciellt, allt var bara normalt och inte något särskilt. Visst, dom var väl fina, men inget 'WOW' i alla fall. Men, överlag så var dom väl okej.

Men, sen så är jag ju heller inget stort fan av smycken, jag använder mig inte så mycket av det, i alla fall inte på Stardoll. Dock skulle jag nog ändå inte köpa smyckena om jag hade använt smycken.

Och, som vanligt så har priserna höjts. Från priser som 4 till 5sd kostar nu det mesta runt 10 till 15sd. Usch, det är verkligen tråkigt att se att alla priser på Stardoll bara höjs med raketfart, men kvalitén på kläderna höjs med snigelfart. 

Vad tycker ni om de nya smyckena i Glam'Rus?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: fivefly

jag tycker precis som du! Och hatar att allt ska vara så himla dyrt PLUS att det fanns kanske ett eller två smycken för non-ss. Jag säger skärpning stardoll! haha :D Bra inlägg btw!^^

2012-04-09 / 18:31:00
Postat av: ModeAnny

Oj! Det var många fina smycken! :O :)

2012-04-10 / 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda