kezzer97 - Veckans stil-ikon

Det kräver ett geni för att lyckas uttrycka sig genom stardoll, och det har veckans stil-ikon kezzer97 klarat av. Genialiska outfits, fantastiska rum och framförallt en intressant insida. Klicka HÄR för att komma till hennes suite.
Intervju:
Har du någon stark inspirationskälla, och hur tänker du när du skapar en ny look?
- Tja, jag har egentligen ingen särskild stilikon som inspirerar mig med allting, men jag brukar oftast få en ide av en slags karaktär. Jag har på senaste tiden varit väldigt inspirerad av Baby Jane Hudson och Britney Spears i sina dåliga dagar.
Har du någon stark inspirationskälla, och hur tänker du när du skapar en ny look?
- Tja, jag har egentligen ingen särskild stilikon som inspirerar mig med allting, men jag brukar oftast få en ide av en slags karaktär. Jag har på senaste tiden varit väldigt inspirerad av Baby Jane Hudson och Britney Spears i sina dåliga dagar.
Dina outfits berättar många historier. Säger dina outfits någonting om dig själv?
-  Jag tror inte riktigt på att mina ouftits berättar om mig själv, eller mina känslor. Ibland kan jag nästan glömma bort att jag varit ett barn. Ibland kan outfitsen till och med bli mitt sätt att släppa ut känslor. Det går att få fram mer av Stardoll än i verkligheten, och det distraherar mer.
Har du något favoritcitat?
- Inte egentligen. Jag försöker helt enkelt att vara glad, så glad jag kan bli, och det är det bästa jag kan göra.
Veckans stil-ikon.
Vad tycker ni om Veckans stil-ikon? Är det intressant att läsa om, och har ni några tips till nästa? Alltid roligt att veta!
Rosanna_97

Kommentarer
Postat av: melle_do

skit häftigt och coolt!!! /////// melle_do

2012-04-20 / 22:57:14
Postat av: Eda_Seda110

Coolt att hon har hittat en egen stil

2012-04-21 / 13:08:20
Postat av: The_Fashionst

Tycker hon är jätte bra på att stila sin docka, hon är verkligen fin och har egen stil :D

2012-04-21 / 17:13:09
Postat av: ahundres

Skitcoolt!:D Och så har jag en annan tjej som skulle kunna vara nästa veckas stilikon! Hon är en av mina bästa kompisar och så har hon en grym stil, som hon har skapat själv utan att EN ENDASTE GÅNG ha varit SS. NÅGONSIN :) enligt mig förtjänar hon det för hon är så snäll och bryr sig alltid om andra men får heller inte så ofta mycket tillbaka av det.. bara ett tips!

2012-04-21 / 20:18:09
Postat av: lady-louie

Sjukt bra inlägg! Älskar hennes personliga stil, den är speciell på ett bra sätt! :)

2012-04-21 / 21:09:53
Postat av: Emmiz_star

Har ni börjat med veckans stilikon? Men jättefint! Mycket inspererande.

2012-04-22 / 09:11:19
Postat av: stefani_gaga...

Cool stil:D

2012-04-22 / 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda