Gratissaker - inte tillgängligt att sälja längre


Som ni alla säkert vet så var gratissaker tillgängliga att sälja i sin bazaar förut. Fram tills när vet jag inte riktigt, men nu går det i alla fall inte. Jag märkte det när jag skulle sälja mina plagg, men alla plagg dök inte upp bland plaggen som man kan sälja. Sen märkte jag att det var just gratisplaggen.

Jag tycker det faktiskt både är bra och dåligt. Dåligt, för att man kanske tycker de är fina och vill köpa dem från någon annan, om man själv inte har haft tid eller ork till att skaffa egna via proxys när de var tillgängliga. Eller, om det var en gift-o-meter, om man inte hade pengar till att skaffa alla plagg. Men nu, om man ska få plaggen så måste man fixa det genom proxys, eller skaffa pengar och få dem genom en gift-o-meter. Men det är ju inte alltid som man orkar det, vilket betyder att man kanske inte får plaggen.

Dock så kan jag också tycka att det är bra. Till exempel om man ska söka efter ett speciellt plagg i starbazaaren, t.ex "blått", då kan hela första sidan, och lite av andra sidan vara fylld med bara ett gratisplagg som är blått. Det är ju irriterande. Sen, om man bara är ute efter att bli av med plaggen, så kan man ju återvinna dem, man får visserligen inga pengar, men de ligger inte och skräpar längre.

Vad tycker ni om att funktionen till att sälja gratissaker är borta?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Miss-Star123

Synd det var bra om man hade missat en gratis sak och sen kunna köpa den i alla fall jag tycker det är synd :(

2012-04-14 / 15:18:05
Postat av: Solia-00

Asså jag älskar zerosv och nu uppdaterar ni väldigt ofta specielt du didilina10! Förut typ uppdaterade ni 3-4 gånger i veckan nu uppdaterar ni ungefär varje dag! Och det är ju inte bara något ni kladdar ihop utan de innlägg ni gör är ju jätte bra! // en glad blogg läsare som ser upp till er!

2012-04-14 / 15:22:14
Postat av: PSF

DÅLIGT! "-.0

2012-04-14 / 16:42:41
URL: http://musicanimalmode.blogg.se/
Postat av: @ParisHilton193

För mig gick det att sälja....?

2012-04-15 / 08:32:46
Postat av: Lipstickan

2012-04-15 / 12:50:18
Postat av: Lipstickan

DET SUGER. hela min inventory är full med gratis kläder som är jätte fula!

2012-04-15 / 12:51:10
Postat av: The_Fashionst

För mig så går det o sälja gratissaker när jag var ss

, konstigt men för min syrra samtidigt gick det inte.

Fast jag tycker det e jätte dåligt :( !

Jag vill köpa gratissaker från andra för att jag missade alla de :(!

2012-04-15 / 13:32:41
Postat av: Elsa-666

åligt faktist :(( eller... ok jag sj e inte ss men vissa saker som man inte kunnat göra, som funkar inte efter ett tag kan man väl köpa? synd :(

2012-04-15 / 18:13:58
Postat av: Lady-louie

Både bra och dåligt, tycker som dig! o:

2012-04-15 / 18:48:06
Postat av: Melle_do

jag tycker det är riktigt dåligt!! :( tänk de som kanske är rädda för att kanske datorn ska bli segare eller så när de använder proxy då har de aldrig någon chans att få tag på gratis saker för då kan de inte köpa de i bazaarerna :( ////////// melle_do

2012-04-16 / 19:56:42
Postat av: Anonym

Jag tkr att de är sjuukt dåligt! :[♥ hoppas stardoll ändrar på de!

2012-04-17 / 21:01:15
Postat av: SaraTheCatLover

Tycker samma som du, båda bra och dåligt, men mest dåligt!

Postat av: bill.k.483

Johodu! Det går visst att sälja gratissaker!!

Men ibland är det så att alla käder inte dyker upp. Jag har ca 50 sidor med kläder i min bazaar, och kanske 150 sidor i sviten.. Jag brukar kunna sälja de gratis kläderna jag har fått, men typ inte LE kläderna.

Ett smart tips är att antingen ta på kläderna du vill sälja, eller stoppa dem i förvarningen. På så sätt brukar de dyka upp i bazaaren.. :)

2012-04-21 / 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda