Gratis saker; påskpynt, smycken, möbler

Det var ett tag sen jag skrev om gratis saker, nåja!

Nedan ser ni dem senaste gratis saker.

 

Gratis äggkorg, logga in på Stardoll

Sök efter:www.stardoll.com/contest/view.php?id=2538

Gå med tävlingen, klart!

 

Gå med i den här tävlingen:

http://www.stardoll.com/contest/view.php?id=2523

Klart!

Gå till www.notaproxy.co.uk eller youtube-proxy.biz

Sök efter: www.stardoll.com/campaigns/tfl/
Logga in och bjud in en vän genom att klicka på ''invite''.
Klart!

Gå till www.notaproxy.co.uk

Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2466

Logga in och klicka på ''To offical site''.

Klart, du hittar klockan i din suite nu!

 

Gå till www.notaproxy.co.uk

Sök efter: www.stardoll.com/contest/finish.php?id=2527
Logga in och gå med tävlingen - klart!

Gå till www.besplatno.tomsk.ru/

Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2515

Logga in och gå med tävlingen - klart!



Gå till www.czproxy.eu
Sök efter:
www.stardoll.com/sv/contest/view.php?id=2524
Logga in och gå med tävlingen - klart!
Källa: HTGF
//Medoza

Kommentarer
Postat av: Filli01

Tack! Älskar denna bloggen! <3!

2012-04-07 / 09:09:29
Postat av: stella-gold

ASSÅ NI NYA SKRIBENTER E SÅ BRA!!! DETTA LIR JÄTTEROLIGT ATT SE!! JAG SKA KOLLA FLERA GGR OM DAN!! xD

2012-04-07 / 10:19:34
Postat av: Anonym

Vrf skriver ni inte om gratis saker längre? förut skrev ni varje dag.

2012-04-07 / 15:15:44
Postat av: Medoza

Tidigare hade vi flera skribenter som skrev om gratis saker, men nu är det bara jag. Och jag är inte lika förtjust i gratis saker som jag var för två år sedan.

2012-04-07 / 22:47:01
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej men kan du ge mig tips på andra bloggsidor som skriver om gratis saker?

2012-04-10 / 14:10:11
Postat av: superstarsommar

Dendär kampanjsaken,när jag klickar på ''invite'' händer inget...

2012-04-15 / 19:20:26
Postat av: Anonym

de händer inget typ när man trycker på "invite" -.-

2012-04-30 / 23:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda