Broadcasta dig till Covergirl



Nästan alla som blir Covergirls nu för tiden har skickat tusentals med broadcasts för att komma dit. Vill man vinna Covergirl, National Covergirl eller något annat över huvudtaget så är det bara broadcasts som gäller.

Jag tycker att detta är riktigt synd. För det första så blir det många Covergirls nu som kanske inte förtjänar det, och när jag säger förtjänar det så menar jag att dom kanske inte har en cool medoll, fin suite, bra personlighet, m.m. Utan det går nu mera ut på att ha så mycket stardollars så att man kan skicka iväg kanske 500 broadcasts och slösa flera tusen stardollars.

Jag förstår heller inte riktigt hur man kan vilja lägga så mycket pengar bara för att få vara i rampljuset en dag. Okej, visst, jättemånga besöker dig och skriver att du har en fin suite. Men, är det verkligen värt det? Fast det är klart, det finns ju folk som verkligen gör vad som helst för att få en plats på framsidan och en Covergirl pokal. 

Jag tycker i alla fall att det är helt sjukt att folk lägger pengar på detta, och om du har tänkt göra det. Tänk en extra gång, för tänk vad roligt du kan ha med en 500-lapp i riktiga livet istället för på Stardoll.

Jag tycker faktiskt att Stardoll borde välja Covergirls, det skulle bli mycket mer rättvist och en som faktiskt förtjänade det. Fast då skulle i för sig inte Stardoll tjäna lite mycket pengar, och det är väl det ända dom tänker på...
Didilina10

Kommentarer
Postat av: elle__1998

Tycker att du har helt rätt! :o Det är så många falska människor på Stardoll nuförtiden, speciellt när de som joinar stardoll är yngre och yngre!



Det var mkt bättre förr. D:

2012-04-05 / 21:59:14
Postat av: stella-gold

jag blir irriterad när folk står och skickar och skickar, man kunde väl istället skicka for clubb elller starbazaar, pluss... det e inte alla som röstar 5 stjärnor när dom säger det... ni har rätt,det e synd att baaaara de som e rika och har betalat massor bara för det liksom... ska bara superstars och royalty bli CG? nu för tiden e det nästan impossible att bli CG utan att skicka tusentals broadcost, bara om man vinner första plats på catwalk har man mycket vinst om att bli CG!:( man borde sätta en gräns av broadcost!

2012-04-06 / 11:05:56
Postat av: stella-gold

och förresten, nu e det typ bara superstars och royalty dom blir NCG och så... ibland tycker jag att stardoll använder personer som olika värda, liksom royalty är bättre än vanliga osv... och VF ska bara SS o royal vinna i tävlingar när det e om sd, HALLÅ DE HAR MASSA SD VF SKA DE VINNA MER NÄR VANLIGA SKULLLE BLI ÖVERLYCKLIGA OM DE VINNER BARA 10 SD!!!

2012-04-06 / 11:09:50
Postat av: Sdmsilvia

Asså jag har varit NCG en gång för nån vecka sen och jag skicka inget!! det är jätte konstigt men bra för jag sa inte till nån att rösta på mig men dem gjorde det!!!! så blev väldigt lyckig att det inte va jag som bestämde att jag skulle bli Ncg utan det va alla stardoll medlemarna!!! :)

2012-04-06 / 12:55:36
Postat av: stella-gold

jag håller lite med sdmsilvia om detta med NCG, jag har varit NCG 3 ggr och det jag gjorde bara var att be mina kompisar att rösta p mig, sverige är på det sättet bra att det e inte omöjligt att bli NCG utan broadcost :))

2012-04-06 / 18:53:00
Postat av: Anonymt

Stella-gold, du har helt fel! DOm som vinner har lagt sina riktiga pengar på att bli det! Dom har betalat ss och stardollars!Jag verkligen HATAR när non ss ska hålla på att tjata om att dom inte får skor och kläder! Det är inte stardolls problem att vissa inte får bli ss?

2012-04-06 / 23:09:59
Postat av: lisa

fan vad du har rätt

2012-04-07 / 09:13:42
Postat av: stella-gold

nja, du har rätt på en del, men det blir lite tråkigt för de som spelar kan inte betala för olika anledningar, men skulle du inte önska att man fick vara ss och allt utan att behöva betala ritiga pengar?

2012-04-07 / 10:49:40
Postat av: superstarsommar

Jag blev national covergirl i februari. Jag skickade EN broadcast inom sverige tror jag, men det hjälper inte att se vanlig ut och skicka ut jättemånga broadcasts, det är bara slöseri. Det räcker några gånger om andra MeDolls tycker du är kreativ och då röstar dom.

2012-04-12 / 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda