Frågor om tävlingen

Tänkte svara på ett par frågor angående tävlingen som har dykt upp bland kommentarerna och i min mejlinkorg ett flertal gånger!

Jag har skickat mitt bidrag i en kommentar men det finns inte med bland kommentarerna, vad beror det på?
- Nej, vi har inte glömt bort någon. Innan kommentarerna visas på bloggen måste vi nämligen godkänna att de syns för er läsare, och eftersom så många bidrag vällt in har jag inte riktigt haft tid att godkänna alla, men oroa er inte, ert bidrag kommer så småningom att synas!

Måste man vara medlem på tinypic för att ladda upp en bild?
- Nej, man måste inte vara medlem på tinypic för att ladda upp bilder.

Hur många bidrag får man ha?
- Man får bara ha ett bidrag per person/konto.

Hur använder man Print Screen?
- Det finns en beskrivning i hur man använder Print Screen ovanför headern, sjätte "lådan" från vänster! Alla datorer har dock inte Print Screen (de flesta laptops har det inte), men då kan man ju alltid använda en kamera eller något och sedan ladda upp på tinypic.

FORTFARANDE anmäler sig folk via mejl och i gästboken, så var snälla och sluta med det, det är mycket bättre om alla bidrag är samlade på ETT STÄLLE; bland kommentarerna till tävlingsinlägget. OM NI ANMÄLER ER NÅGON ANNANSTANS GÄLLS INTE BIRAGET! DU KAN ENDAST ANMÄLA DIG GENOM EN KOMMENTAR TILL TÄVLINGSINLÄGGET. DIN KOMMENTAR SKA INNEHÅLLA VILKET DJUR DU FÖRSÖKTE LIKNA SAMT LÄNKEN TILL BILDEN (EX TINYPIC LÄNK).

Hoppas att jag inte skrämde iväg er med det där, men det är väldigt irriterande. Men ni kan fortfarande anmäla er! Sista anmälningsdagen är om 4 dagar, den 9 september, så passa på!

///carozaz

Kommentarer
Postat av: melle

MEN ASSÅ NU BLIR JAG ARG!! jag har skickat ett mail till er angående tävlingen att jag inte kan avar med för jag har en mac och macbooks har inte PAINT!!! så var snälla och SVARA!!!

2011-09-05 / 16:30:55
Postat av: melle

nu har ni svarat tack

2011-09-05 / 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda