TÄVLINGEN AVGJORD

Nu tog jag mig äntligen tid att titta igenom alla bidrag, och har det varit svårt att avgöra den innan så var det ingenting mot var det var nu... satt och gnolade i tio minuter innan jag slutligen kom överens med mig själv.
Många av bidragen var lite överarbetade, man skulle se att det liksom var en medoll bakom det hela, vissa ritade över allt så att bara ögonen eller ingenting av medollen syntes. Fast det skyller jag bara mig själv för, borde ha varit tydligare med det...
I alla fall, jag valde en som verkligen förstått vad tävlingen gått ut på och som verkar ha varit väldigt noggrann med allt! Man ser att det är en medoll, men den är liksom inte alls överarbetad. Vinnaren och några till verkar ha klippt ut djurdelar och klippt in, klyftigt av er, skulle jag aldrig kommit på! Vinnaren är... DarkKitten!


Några andra som jag var väldigt förtjust i var: Nellabelladiva, Jowsie, M.J.H-98, Selena_ok98, Maaaahx3, jimmyofc & RabinaSparkle!

Alla bidrag var nog bättre än mitt lilla exempel, hehe... stort tack till alla som deltog och till er som inte vann; nya chanser kommer, vänta bara på nästa tävling!
Säg nu grattis till vinnaren och börja inte tjata om att jag inte har tittat på alla bidrag osvosv som ni gjorde förra gången. DarkKitten, jag kontaktar dig inom de närmsta dagarna (du ska såklart få ditt lilla pris ;) ), eller så kan du skriva till mig på direkten!
Jag är nästan aldrig inne på carozaz.stardoll@hotm... mejlen, så om ni vill skicka någon miss eller liknande, kontakta mig på stardoll istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stort grattis! verkligen fin!

kan vi inte få se några av bidragen, skulle vara jättespännande. kanske till helgen? ;)

2011-09-28 / 21:11:43
Postat av: Lillelilleskutt

Grattis! Ditt bidrag var verligen kreativt och fint gjort!

2011-09-28 / 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda