SKJUTS UPP

Det är med ytterst stort missnöje som jag skriver här att tävlingen kommer att skjutas upp (kom ihåg att man inte kunnat anmäla sig sen den 9:e september) tills slutet av september. Hade gärna kollat igenom alla bidragen inom den närmsta veckan, men mellan den 15:e och den 23:e kommer jag att befinna mig på semester i Grekland, och innan det har jag en massa skolarbete jag måste jobba med för att inte komma efter. Inte för att jag ändå hade kunnat avgöra den eftersom internet stängs av varannan sekund och jag skriver detta från min iPhone... är verkligt ledsen, alltid när något ska hända på en speciellt utvald dag kommer något i vägen, min vanliga tur, alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda