Påminnelse + internetkrångel

Hej! Ville bara ge er en snabb påminnelse om att det här är sista dagen du kan anmäla dig till tävlingen! Bidrag som kommer in fr.o.m. 24.00 kommer inte att gällas, så skymda på! Ni hittar tävlingen under kategorin "tävlingar". Hade varit 10000 ggr smidigare att länka, men internet har bestämt sig för att hata mig oavsett vad jag gör, så jag skriver detta från min mobil, vilket är rätt jobbigt . Får jag inte ordning på internet imorgon heller är jag rädd att jag måste skjuta upp avgörandet, blir alldeles för jobbigt att kolla igenom alla inlägg per telefon... Och det var väl allt jag ville ha skrivet, ha en bra dag! :) ///carozaz

Kommentarer
Postat av: Pessan

Hejsan nu har jag kommit tilllbaka jag läste den här bloggen jätte mkt förra året och i början av 2011 nu ska jag bli ny läsare igen har också en blogg :)

2011-09-10 / 14:55:54
URL: http://pezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda