Gratis saker

Källa: How to get free

Gå till www.stardoll.com/sv/campaigns/giftcard/giftcard.php
- Längre ner står det ''Lös in presentkort''

Där skriver du in
RH-VSYDKK6PR om du vill ha den röda klänningen eller
RH-ZZSJ486M3 om du vill ha den långa klänningen

Sedan klickar du på OK och du är klar!



Om du vill ha väskan går du till www.dontfilter.us
Sedan söker du efter: www.stardoll.com/sv/campaigns/disney-jessie
Logga in - nu har du väskan!


Vill du ha t-shirten också klickar du på ''START'' - knappen och gör frågesporten.
Själv lyckades jag inte klicka på start då sidan var halv kass. :s
//Medoza

Kommentarer
Postat av: hannah.iwc

De första två klänningarna med koden funkade ej! Koden är ogiltig! Kanske har den redan gått ut! :(

2011-09-18 / 13:42:11
Postat av: Jessie<3

Synd att man inte kunde trycka på start! Hade varit roligt att ha tröjan eftersom mitt smeknamn är Jessie!

2011-09-18 / 16:00:24
Postat av: Finaglittergirl

Nej den har inte gått ut men det här med jessie fattade jag typ inget

2011-09-18 / 16:48:05
Postat av: hellliiuu

jag fick typ ett par skor oxå :P

2011-09-18 / 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda