Makeup videos

Alla har nog hört talas om Youtube?

Många medlemmar på Stardoll laddar gärna upp videos där de visar upp diverse saker, oftast makeup tips.

Så jag tänkte tipsa er om några av dem! :D

  • 3.
  • En finsk tjej som bloggar på Sketchbook Stardoll och har över 20 videos för tillfället på youtube. Jag älskar hennes videoklipp, hennes makeup tips ser helt proffsiga ut! ♥

  • 4. Lel1996
  • Har gjort makeup videos för över 2 år och har över 100 videoklipp på youtube. Hon bloggar på Lel1996 Stardoll bloggen och är också en av mina personliga favoriter vid sidan om LilyqiStardoll, haha! :P ♥

 

Detta var då bara fyra stycken stardoll medlemmar från flera hundra på youtube, vill ni kolla in fler är det bara att söka efter exempelvis ''Stardoll makeup tutorial'' eller liknande! :) Klicka också på namnet på dem jag redan tipsat er om så kan ni komma till deras youtube konto och checka in alla deras makeup tips!

Hoppas ni gillade inlägget!

//Medoza


Kommentarer
Postat av: anonym (a ♥

ÄLSKADE inlägget!! skit häftigt ju! :D

Älskar hela eran blogg ;)

//anonym (a ♥

2011-10-30 / 17:43:41
Postat av: idiix

Bra inlägg!

2011-10-30 / 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda