Gratis saker x3

Källa: Browse in Stardoll

Ingen proxy behövs bara gå med den här tävlingen. :)


Glöm inte rosa bandet kalendern!

Ska jag lägga en direktlänk i sidmenyn hmm...?


Gå till www.2m4u.com

Sök efter: www.stardoll.com/sv/cinema/?id=282

Logga in och du är klar!


Gå till www.webproxy.ru

Sök efter: www.stardoll.com/sv/contest/view.php?id=1729

Logga in och gå med tävlingen - Klart!


Finns nog fler gratis saker dock endast för royalty/superstars eller så kräver de manuell proxy.

Får se om jag hinner skriva om dem senare! :)

//Medoza


Kommentarer
Postat av: Rebecca (BeccyA @ Stardoll)

En direktlänk till Rosa bandet-kalendern kan nog vara riktigt nödvändig, ibland håller till och med jag på att glömma den!



Tack för en underbar blogg!

Kram!

/Beccy

2011-10-16 / 20:03:51
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: bogiesa

älskar väskan!

2011-10-16 / 20:08:51
URL: http://mellemy.bloggplatsen.se
Postat av: Caannah

Heej !

Jag fick inte mikrofonstativet, vad för fel tror ni jag gjorde?



Tacksam för svar!

2011-10-20 / 16:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda