UPD, Gratis saker :D ♥


Få ''Säg NEJ till mobbning'' prylar genom att logga in på Stardoll.com och klicka HÄR.

Och glöm inte, behandla andra så som du själv vill bli behandlad! ♥
Det är bra att ha i baktanken att mobbare oftast har något problem de också.

Allt har en anledning, även mobbning.

Den mobbade personen kanske inte är anledningen utan bara ett offer precis som mobbaren själv.

Både mobbaren och den mobbade mår oftast dåligt. Man väljer inte sina problem och alla vet inte hur man ska handskas med dem heller. Vissa sitter ner och tänker i lugn och ro medan andra kanske krossar rutor och kränker sina klasskamrater, det är ett sätt att ropa på hjälp. Oftast får man den hjälpen man skulle ha behövt lite alltför sent, därför anordnas sådana kampanjer för att uppmärksamma människor om att agera när mobbning sker och stoppa mobbning.


Gå till protocolliweb.com
Sök efter: stardoll.com/sv/contest/view.php?id=1846
Logga in och gå med tävlingen. Klart!


Logga in på Stardoll.com och klicka HÄR. Klar!


Gå till dontfilter.us eller webwarper.net/
Sök efter Stardoll.com och logga in, klart!

Källa: how-to-get-free.blogspot.com & underneathstardoll.blogspot.com


Gå till dontfilter.us eller webwarper.net/
Sök efter Stardoll.com och logga in
Sök sedan efter: stardoll.com/sv/clubs/home.php?id=2952589&action=ma&ac=2952589
Klar!


Gå till dontfilter.us eller webwarper.net/
Sök efter Stardoll.com och logga in
Sök sedan efter: stardoll.com/sv/campaigns/batb/
Klar!


Designa egna Rebecca Bonbon kläder, helt gratis! :D
Använd en manuell proxy (USA) som: 71.251.93.149 Port: 80
Sök efter: stardoll.com/sv/starDesign.php?brandId=483
Logga in och börja designa! :D
(glöm inte att stänga av proxyn därefter)

TIPS! Besök gärna också Spinbrush för att designa din egna tandborste (stardoll.com/sv/starDesign.php?brandId=477)!



//Medoza

Kommentarer
Postat av: soffan_10_98 (stardoll)

den där men rebeccabonbon (stavas) kläderna fungerar inte , vad gör jag för fel ??

2011-11-16 / 11:29:35
Postat av: Zandra-linn

Hejhej!! :D Jag tänkte bara tipsa om att det har kommit "stardesign jewerly" Jag tänkte att ni kunde blogga om det! :)

2011-11-16 / 15:44:11
URL: http://stardollfab.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Jag vill jättegärna göra detta men vadå proxy? Snälla hjällp mig! :D

2011-11-16 / 17:02:03
URL: http://elinelisabetheriksson.blogg.se/
Postat av: Astrid

Ååh, synd att det va manuell proxy, för jag använder aldrig det.

Men är det på något sett ni kan fixa det till en vanlig proxy?

2011-11-16 / 17:23:10
URL: http://musiccantouchyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill så gärna ha deee men de funkar inte!!!! snälla hjälp mig!

2011-11-23 / 20:26:20
Postat av: Anonym

Hur stänger man av proxyn?

2011-11-26 / 13:38:16
Postat av: elin ♥

Snälla hjälp mig! Jag älskar att designa men vet inte hur jag gör någon som vet? SNÄLLAAAAA ! ♥

2012-07-21 / 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda