Designa smycken

/ EmoBella

Kommentarer
Postat av: Energisk

Inget för non-superstars ju.



Nu kan vi i sverige se affärer som d-signed och rebecca bonbon föresten!

2011-11-17 / 17:18:06
Postat av: Stardoll fan :d

heej! jag diggar sd jätte mke'..men asså en grej som jag störde mig på i detta läget, va att det bara var för ss...jag va ss IGÅR. det gick ut då, så första dagen som "non-ss" så kommer det här som jag skulle ha köpt jätte mke från...jag skulle tyckt att det åtminstånde fanns nååån grejj för non-ss....btw. diggar eran blogg stenhårt!! :D

2011-11-17 / 19:34:00
Postat av: Hillan

asså när jag såg inlägget så blev jag så himla typ "glad" men sen såg jag att det bara var för ss och jag blev förbanad!!!!! och jag e non-ss!!!!!!!! det e inte ert fel men jag bara ville........

2011-11-25 / 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda