Jättarna tar över klubbarna!

Jo, ni kanske har märkt att då ni ska skriva inlägg till klubbar eller tittar igenom diskussionerna i klubbarna, så är det många medolls som har blivit såkallade "jättar"!
En "jätte" blir man om man stylar om/sparar sin medoll! Det var i alla fall så jag blev en. Sammanfattning; det hela är förmodligen en miss av stardoll, eller så kanske de vill ha en massa jättar härjandes i klubbarna? Det återstår att se (:
Själv tycker jag att det är ganska coolt med alla dessa jättar, haha. Vissa är faktiskt snyggare som jättar än som medolls i normal storlek.
Update; Det är visst inte bara klubbarna jättarna tar över, utan alla "profilbilder" där man bara kan se ansiktet.

Vad tycker ni då, hiss eller diss till jättarna?

///carozaz

Kommentarer
Postat av: RockaBillyTjej

Haha, stor Hiss. Tycker iaf jag!

2011-03-22 / 15:22:37
Postat av: amanda

de är inte bara på klubbar man är "jättar" utan överallt där man har skrivit en kommentar eller tittat på någons svit!

2011-03-22 / 15:36:53
Postat av: Jashie

Nu har jag sparat, och jag är lite igen! :D

Synd, kommer sakna jättarna. =/

2011-03-22 / 15:58:11
URL: http://jashie.blogg.se/
Postat av: amy-princess01

hiss för att det är så cool O.o :P men diss för att huvuden är inte i mitten ._.

2011-03-22 / 16:24:06
Postat av: Lucielinasa

Jag vill ha jättar! Men dom borde inte vara såmycket på sidan. o.o XD

2011-03-22 / 17:01:49
Postat av: lilly35glam (på stardoll)

Jättar är en hiss.... Har en jätte själv... :)))

2011-03-22 / 20:41:42
Postat av: Anonym

Jag tog fram min medoll och flyttade den lite ått höger och sen sparade, men idag när jag loggade in så tänkte jag 'Oj vad många det är så har gjort så att dom blir jättar' men jag vet inte fall det är en miss av stardoll, jag gjorde så med flit.

2011-03-23 / 07:33:55
Postat av: Jojjo

Har hänt så för mig med men stör mig på att man inte kan se hela ansiktet ;[ diss :))

2011-03-23 / 16:38:06
Postat av: fokilicia på stardoll! ;)

Och ibland när man sparat i skönhetssalongen kan inte ens profilbild visas. DET är en stoooor diss!

2011-03-28 / 16:39:17
URL: http://xoxobff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda