Bara en tanke som rör bloggen..

Det är svårt att hitta nya skrivare, när man väl tror sig hittat en försvinner denna pga. olika anledningar. Andra skrivare slutar eftersom de tappat intresset för Stardoll.

Nya bloggar skapas, vissa försvinner och vissa överlever.
Jag tänkte bara på varför man inte skulle kunna slå samman bloggarna till en blogg istället för att ha sina läsare delade på tio olika bloggar?

Vet inte om detta någonsin skulle fungera, man ger ogärna upp sin blogg man slitet med för att hoppa in i en annan..

Annars kan man hitta gästbloggare genom andra bloggar?

Jag bara slänger lite av mina tankar här då jag inte vet vart jag ska ta vägen med dem.


Vad tycker ni om tanken?
Andra förslag på hur man kan hitta nya skrivare till bloggen?



//Medoza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bajs :D

2011-03-21 / 19:36:17
Postat av: Misswedish1998 :3

Fråga de du litar på :3 <3

2011-03-21 / 20:01:57
Postat av: allan.

jag skulle gärna gästblogga här! :)

har en stardollblogg också , stardollangelsa.blogg.se ;) Men ta någon som du vet att du kan lita på , det skulle vara synd om något hände.

// allan.

2011-03-21 / 20:15:03
Postat av: Hello :3

Våga chansa.

2011-03-21 / 21:00:50
Postat av: .m.s.w.

Jag Kan bli skrivare, jag är inne hela tiden! Lita på mig! :)

2011-03-21 / 21:01:07
Postat av: MissAlicia114

Skulle kunna skriva på bloggen:]

Har gästsrivit på StardollStylista.blogg.se

Tacksam för svar!

2011-03-21 / 21:29:22
Postat av: alva

Det skulle vara kul men jag är inte så aktiv :S

2011-03-22 / 07:07:49
URL: http://alvaliinanki.blogg.se/
Postat av: ultipulti_

Jag skulle gärna skriva på bloggen, jag är inne nästan hela tiden och tittar på andra bloggar 24/7. Kontakt mig via sardoll, tack och hej! :)

2011-03-22 / 09:22:32
Postat av: Anelli70

Jag skulle vilja bli gästbloggare här, jag är inne minst 1 tim varje dag. Jag har inte vart gästbloggare någon gång men det skulle bli kul om jag fick vara det en gång iaf. :)

2011-03-22 / 14:51:57
Postat av: Jashie

Okej, till alla som skriver "Jag vill vara skrivare, SNÄLLA!" ... sluta!

Har ni ens läst det? Man ska ge FÖRSLAG om hur dom ska få skrivare, men ni letade nog bara efter orden "hitta nya skrivare". =/



Själv tycker jag att ni kan göra en tillfällig klubb, där man får göra en mall med styrkor slash svagheter, och lite om ens förra, till exempel om man har skrivit/skriver på en blogg m.m =⎠

2011-03-22 / 16:01:49
URL: http://jashie.blogg.se/
Postat av: Stardoll-kate

Hej !! Medoza jag är ditt fan!!!!! Du är cool! Men angående de med skrivade m.m.

Be någon du känner på riktigt och spelar stardoll! :) :D

2011-03-22 / 16:12:21
Postat av: amy-princess01

Ni kan typ göra så här :



Skriver en inlägg att ni söker skrivare, de 20 första eller mer som skriver att de vill kan få med att delta om att bli skrivare



De som är med och deltar skickar in en text eller blid på ett exempel hur de kommer att skriva när de skriver en inlägg



den som skriver bäst får bli en skrivare :I



Det var mitt förslag

2011-03-22 / 16:30:14
Postat av: Madde (Midzan97)

Kolla här tex: http://midzan.blogg.se/2011/march/stardollbloggar-som-finns-just-nu-1.html



de är ju många som slutat med Stardoll eller iaf att blogga om det spec i typ Dec10/Feb11 :/



men du kan ju alltid fråga på andra bloggar :)

för då ser du ju om de bloggar bra och så...

2011-03-22 / 16:35:20
URL: http://midzan.blogg.se/
Postat av: Manar

Jag älskar stardoll. Min docka heter memo-16



Jag skulle vilja bli gästbloggare eller ta över bloggen! Är ett stort fan av din blogg :D <3

2011-03-22 / 18:14:03
URL: http://miiimoo.blogg.se/
Postat av: Pettzgirl

Håller faktiskt med om det du har skrivit men jag vill inte ge upp min blogg som jag har bloggat på i snart 2 år

2011-03-22 / 21:15:35
URL: http://pettzgirl.blogg.se/
Postat av: Alicekrax

Min gubbe heter Alicekrax och jag har varit medlem i över ett år och följer bloggen dagligen. Jag har inte svarat för ens nu eftersom jag har velat tänka igenom detta beslut ett tag. Jag är i alla fall 15 och har lust att satsa och lägga ner mycket tid på just en blogg som skriver om något jag gillar. Jag har också gjort flera blogg-designer osv. Du kan ju meddela mig om ni är intresserade :D

2011-03-23 / 20:04:41
Postat av: misskokomoja

jag skulle sååå gärna vilja skriva för er jag kollar en gång i miuten om det har kommit något nytt för jag är ett jätte stort fan jag bara älskar eran blogg och har skrivit en i min gästbok om er och när jag var superstar skrev jag att folk skulle kolla i min presentation så snälla skulle jag kunna bli skrivare det skulle vara en sån ära jag behöver inte äns lösenordet till bloggen jag kan bara skriva inlägg på mejlen och skika till er snälla!!!

2011-03-24 / 09:19:11
URL: http://kladdkakepatrullen.blogg.se/
Postat av: sama-145

jag vill ha alla fusk

2011-03-26 / 22:17:43
URL: http://www.stardoll.com
Postat av: fivefly

hej!! jag skulle jättegärna vilja bli en skrivare på stardoll-zerosv bloggen! det skulle vara jättekul, då jag är inne här varenda dag och läser om stardoll!! ni kan ju kika på min "stardollblogg" (är på engelska) och se vad och hur jag brukar skriva :D



http://www.stardoll.com/en/user/diaryLists.php är adressen :D besök gärna :)

2011-03-27 / 00:00:04
Postat av: lenygres-jenny

hej jag skulle jätte gärna bli skrivare på bloggen är inne hela tiden nästan på stardoll i alla fall varenda dag jag kan mycket om blogar och har en själv skulle vara superduper roligt om jag fick bli skrivare



///MVH Jenny = lenygres-jenny ( på stradoll )

2011-03-28 / 18:47:31
Postat av: olle2

2011-05-08 / 14:17:13
Postat av: Mikasine

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-08-29 / 10:11:20
URL: http://mikasine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda