Tjäna 15 extra starcoins - gick inte :'D

Blö, kände precis att jag hade tid att vara aktiv och gjorde VÄRSTA inlägget om att man "kunde tjäna 15 extra sc genom att åtrvinna cupcakes".
Men ni var snabba med att rätta mig med att det inte alls gick utan bara gällde gamla
cupcakes så ja, där gick allt åt skogen! Jag borde ha dubbelkollat! xD
Kan dock passa på att tacka de som köpte massa cupcakes till mig, närmare 50 st! xD Ogillade dem först ;3


För att detta inlägget inte ska bli HELT meningslöst så kan jag berätta att "Gömda grejer" inlägget nu är uppdaterat med den senaste gömda butiken, LIU JO.
Ni hittar länken till kläderna i "Gömda grejer" inlägget ovanför headern.

# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Yasmina

FUSK!

2011-06-03 / 23:11:08
Postat av: Alicekrax

Man kan inte återvinna saker för 9 starcoins eller mindre. Så det där funkar bara med ens gamla Hi-muffins.

2011-06-03 / 23:15:10
Postat av: ferra123(på stardoll)

Jag är med på tävlingen(möbek kläder)

2011-06-04 / 16:24:45
Postat av: bbella_swe

du vet väll att man kan inte återvina saker under 11 sc eler under 1 sd så ävän om hi-cupcakesn är nya eller gamla så går det inte att återvina dom :P

2011-06-04 / 21:42:30
Postat av: vano_king

man kan visst återvinna det jag gjorde det förresten och fick sc ;);)

2011-06-10 / 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda