NY TÄVLING

Som ni kan se - det är dags för ännu en tävling! Var ganska längesen jag hade en senast. Men den här tävlingen skiljer sig från de andra jag haft; i den här tävlingen ska ni skapa en möbeloutfit, alltså en outfit 100% gjord av möbler. Med möbler menar jag saker som inte är i garderoben eller "accessoarhyllan".
Den som lyckats göra snyggast möbeloutfit vinner en nästan helt valfri present. Kommer meddela de få undantagen för vinnaren då tävlingen avslutats.
Tävlingen avslutas på söndag klockan 20.00!

För att ni ska få hämta lite inspiration lägger jag upp en möbeloutfit som jag slängde ihop på några minuter;
Där jag använde mig utav:
För att delta lämnar du bara tinypic-länken till din möbeloutfit som en kommentar i det här inlägget.
///carozaz
Update; Till er som inte kan skicka tinypic länk, ni kan styla era medolls och spara dem, så kan jag se dem i er suite istället. Men då är det viktigt att ni inte ändrar er outfit förrän tävlingen avslutats!

TÄVLINGEN AVSLUTAD!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ganska fult!

2011-06-05 / 17:46:29
Postat av: anonym

Det var ganska fult!

2011-06-05 / 17:47:17
Postat av: marraboo98

vad elak! jag tyckte att det var jätte häftigt! xD

2011-06-06 / 17:56:51
Postat av: -.-

Det var ganska fult!

2011-06-07 / 17:48:37
Postat av: ciccil

den var ju snygg

2011-06-08 / 17:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda