Vad är egentligen Sea of Stars?

Tror det finns några där ute som vill ha svar på den frågan.

Förutom att Sea of Stars är en butik i starplaza så är det även en novell på 8 kapitel.
Berättelsen handlar till viss del om stardoll och mycket utspelar sig även på stardoll.
Det pågår/pågick även en tävling som går/gick ut på att man har/hade chansen att få vara en del av
berättelsen genom att få sin medoll och sitt användarnamn visat i novellen.
( På bilden här under har jag strukit under några lyckliga personer på stardoll som fått vara med )

De flesta sidorna i novellen innehåller animationer (rörliga bilder) så som stjärnan på bilder här under
som jag ringat in. Vissa av dem räcker det att man bara håller muspekaren på så kommer det upp en
extra ruta med bild eller text. Men många av stjärnorna är även direktlänkar till andra sidor så som
youtube klipp, bloggar, medlemmar och mycket mer.
Dessa stjärnorna går alltså att klicka på och kanske kan bjuda på lite överraskningar.

Tror nog att de flesta har lite bättre koll nu, så klicka HÄR om du är intresserad av novellen.

# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag var naiv nog att kolla adressen och kom bara fram till min suite =3=

2011-07-28 / 23:40:13
Postat av: Estrido

Ja, Man kommer bara till sin egen svit, men jag måste säga att jag blev chockad när jag skrev in adressen; jag bah "OMG jag är me i nån novell på stardoll! Haha, men sen förstod jag ju xD

2011-07-30 / 16:15:05
URL: http://stardollexclusive.blogg.se/
Postat av: PoppEmma

Jag kom till novellen

2011-08-02 / 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda