Priset på partyrummen har höjts!

UPPDATERING: Några partyrum har blivit gratis igen

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


________________________________________________________________________________________

Nu när alla partyrummen har höjts till 5 sd så är nog inte alla lika sugna på att skapa ett party längre..?
Deppa ej! Glöm inte bort de gömda partyrummen som faktiskt ÄR GRATIS!
Klicka på bilden för att komma till inlägget om dem (går också att hitta genom "gömda grejer" ovanför headern).


# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Miley_Stewart96

Synd att inte alla vet om dom gömda rummen :/

2011-07-07 / 22:21:19
Postat av: LOOK-ME

Jag brukar aldrig titta innan jag skapar ett party,och idag gjorde jag det mistaket xd och sen undrade jag vf jag förlorade 5 sd och innan jag såg detta så trodde jag det var typ en hackare elr något.....Men tack för att ni är så duktiga och skriver om värkligen allt på stardoll och sådära!<33

2011-07-07 / 22:51:05
Postat av: Anonym

vad brukade kosta egentligen?

2011-07-08 / 00:51:22
Postat av: Anonym

det brukar kosta 0 och då kan alla se vilken skillnad det faktiskt är -_- Asså jag menar hällre köper man kläder och sådär!Men jag kan ändå nt skapa ett party för jag har varken sp elr ss-medlemskap vilket är tråkigt då.........

2011-07-08 / 09:59:59
Postat av: Anonym

DOM ÄR KVAR! TITTA SJÄLV!! DET FINNS PARTYRUM SOM ÄR GRATIS

2011-07-08 / 12:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda