Gratis bokhylla, tatuering & svärd


Använd en manuell proxy:
77.92.72.198
Port: 80
- Gå HIT och stäng sedan av proxyn när sidan laddat klart.
- Logga in och gå med i klubben för att få bokhyllan.

För att få svärdet:
Klicka på Sign-up (kryssa sidan som kommer upp).
För tatueringen:
Klicka på extract.

Svärdet går även att få med en webbproxy.
- Gå till www.slygeek.com
- Sök efter stardoll.com och logga in
- I proxyns adressfält söker du sedan efter:
www.stardoll.com/en/do/campaign/atom.php?sword=true
- Klart

Källa: bis
# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Zandra-linn

HOUSE OF NIGHT IN MY HEART!!!!

Jag bara MÅÅÅÅÅSTE ha tatueringen!!!!!!!! <33333

2011-07-18 / 17:51:09
URL: http://stardollzandra.webblogg.se/
Postat av: goldenUniicorn

jag kan inte få fram klubben!

och det finns ingen knapp där det står extract, vill ha tatueringen.



du över: HOUSE OF NIGHT FOREVEEEEEEEEEEEEER!!!! ♥

2011-07-19 / 22:58:07
Postat av: ninnibella

åå ag älskar house fonight! finns det inget annat sätt att få tatueringen? fattar inte det där med port....." ;'(

2011-07-20 / 08:20:02
Postat av: Anonym

hur fungerar proxy jag fattar inte snälla förklara hur man gör :)

2011-07-23 / 14:58:16
Postat av: zina.sara.zina

asså ellerhur! jag fick inte heller tatueringen.

jag tror den funkar inte me tatueringen.. ska strunta i det. kram :)

2011-07-24 / 13:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda