Evening falls

Välgjorda kläder, inte allt för höga priser. Allt är för Superstars
/ EmoBella

Kommentarer
Postat av: LOOK-ME

Hej jag typ tittar eran blogg stup i kvarten xd



Alltså betyder det att jag gillar er blogg :)



Snälla kan jag få vara med i eran blogg?Skicka gärna ett meddelande på stardoll :) LOOK-ME



är mitt namn hehe :D



Men ha det bäst!



hejdå :)♥

2011-07-05 / 18:11:59
Postat av: misstonima

snygga klder och låga priser gillar kläderna jätte mkt :D

2011-07-05 / 20:00:56
Postat av: pretty-puppy-1

Jag bara älskar den rosa skinjackan och alla skorna! Kaninväskorna är också rätt söta ;-)

2011-07-05 / 20:52:32
URL: http://typminblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda