Erbjudande

Gäller fram till på söndag
/ EmoBella

Kommentarer
Postat av: cwiz_

hejsan! Jag heter cwiz_ på stardoll och undrar om ni skulle vilja bli intervjuade om mig och den intervjun kommer sedan att läggas upp på min blogg (stardollprincess.blogg.se) och då undrar jag isåfall om ni kanske skulle vilja göra en intervju med mig också? Vill så gärna få lite mer uppmärksamhet för jag älskar mode ocha llt som har med det att göra så skulle bli sjukt glad om ni skulle vilja intervjua mig och att jag få intervjua er eftersom att eran blogg är ganska stor ändån och det skulle vara lite coolt att ha en intervju med er på bloggen:D

2011-07-24 / 19:05:33
URL: http://stardollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda