Upd. Schyst gjort, Stardoll!

Nu går ni över gränsen, det var ok. med att vi inte fick någon present till julen, det var ok. att ni höjde priset på superstarmedlemskap, det var ok. att ni höjde priset på allt, det var ok. med allt skit ni kom upp med.. men där satt ni den!

 

Jag tänkte till en början med att ni behövde pengar, var i en ekonomikris eller liknande, men nu när jag tänker efter.. HUR MYCKET KOSTAR EN JULHÄLSNING?!

 

Var går gränsen för girighet hos er? Jag frågar mig, vad har hänt med den där gamla Stardoll, den där som inte helt var besatt av girighet? Alla barn vet att för mycket pengar gör en girig och galen, men nu är frågan, vet ni, vuxna, det? Absolut inte, sure, ni vill ha pengar till de anställda, pengar hit och dit, men seriöst, ni går övergränsen.

 

Varit en trogen medlem sen jag kan minnas och jag får inte ens en julhäslning som tack?

Är ett ''God jul och gott nytt år'' alltför dyrt för er?

Sjukt besviken på er.

 

Jag vet att det jag skrev inte kommer ha minsta inflytande på Stardoll.com eftersom de troligen inte läser denna bloggen, men ville bara få ut det @_@''

 

-------

Upd: Några har missförstått mig, jag bryr mig inte riktigt om stardolls höga priser, det som irriterar mig är att det aldrig finns någon *gratis* överraskning!

 

Stardoll har alltid haft både höga och låga priser, men förut fanns inte LE som har plagg för 300SD, men ni glömmer en viktig anledning som orsakat detta - det har blivit enklare att tjäna Stardollars.


Förut fanns det t.ex inte lika fina plagg för icke-superstars som idag, man kunde inte spela Play&Earn och alla icke-superstar hår såg ut som potatismos! Allt har blivit bättre men de har blivit sämre på att överraska sina medlemmar, något utöver det vanliga och tråkiga, något som t.ex. en gratis 9 miljoner-medlemmars klocka eller en julhälsning?

 

//Medoza


Det var aldrig OK / EmoBella


Kommentarer
Postat av: Millan_music

Håller med!

2011-01-17 / 19:33:33
URL: http://stardollmillan.webblogg.se/
Postat av: Fotbollen98

Eller hur? -.-

2011-01-17 / 19:46:31
URL: http://stardollfriends.blogg.se/
Postat av: kinga

hej jag måste hålla med det du skrev. jag tänker oxå på dom som inte kan ladda upp sina konton på stardoll tråkigt att allt har gått upp i pris. jag tycker dom kan höja lite på dom fria pengarna till 10 så alla kan ha råd att köpa lite dyrare saker utan att behöva samla ihjäl sig tack för mig

2011-01-17 / 19:47:18
Postat av: alva

vet ni det roliga är att det är några som jobbar på stardoll som läser eran blogg :)

2011-01-17 / 19:48:05
URL: http://www.alvasstardollblogg.devote.se
Postat av: SAMMI_99

Jag tycker att det är jättedåligt... + att icke ss får inga nya frisyrer, men det får ss...

Det är SÅÅÅÅÅ dåligt...

Det verkar som om de inte vill ha fler medlemmar där... X(

2011-01-17 / 20:11:20
URL: http://gratisstardollgrejjs.blogg.se/
Postat av: lollipoppiellie

Stardoll går värkligen över gränsen! Asså dom höger pris på alltting!? De har blivit värsta snobbarna...

Stor diss till stardoll...

2011-01-17 / 20:13:06
Postat av: HÅLLER MED!

Jag tycker du ska skriva detta till Stardoll personligen för jag håller verkligen med!

2011-01-17 / 20:18:03
Postat av: Shams99

MÅSTE VERKLIGEN KONTAKTA KUNDTJÄNST!

2011-01-17 / 20:18:45
URL: http://lifehelp.blogg.se/
Postat av: Stardoll fan

Bra sagt!!

2011-01-17 / 20:49:19
Postat av: Ebbolina10

Håller med. Det är jätte dyrt nu. ;s

2011-01-17 / 21:06:50
URL: http://supeerstardoll.blogg.se/
Postat av: Freymy

Jag håller verkligen med.Mycket pengar.Jovisst, mycket data.

2011-01-17 / 21:07:15
URL: http://freymy.blogg.se/
Postat av: Flican1

Håller med, helt och fullt.

2011-01-17 / 21:09:46
URL: http://stardollcovers.blogspot.com
Postat av: Shams99

Vet ni vad jag fick för svar?!

här:

Hej Shams99,

tack för ditt meddelande. Tråkigt att du känner såhär, vi som hela tiden försöker förbättra och göra Stardoll ännu roligare.



Hälsningar,

Stardoll teamet



Ps. Lämna aldrig ut ditt lösenord till någon annan i tron om att du kommer att få gratis Stardollars. Det finns inga gratiserbjudanden på Stardoll!



You wrote:

Hej! Eller vad det är man skall säga. Tack Stardoll! Tack för INGENTING! Jag kanske verkar jobbig med alla mina klagomål till er, men den här gången tycker jag faktiskt ni förtjänar det! Nu är det 90,000,000 millioner medlemmar, men vad är det ni gör?! Jo det ska jag förklara! Kommer ni ihåg att man fick presenter för varje gång målet uppfylls? Vad får man nu? Inte ens en liten skräp! Vad kan man köpa som är gratis? Jo. ingenting! Istället säljer ni en massa dumheter! Och HÖJER priset på det. Inte sänker. Ni höjer Superstarmedlemskap, ni gör allt jobbigare och T.O.M. så står det negativa saker om er i tidningen. Men först så litade jag inte på dem, men sen så tänker jag.. Allt det här är ju ekonomi.. Har Stardoll inga pengar? Så bara för det så skall det påverka oss?! Vet ni en sak, Vi barn blir galna när saker och ting blir dyrt. Men det förstår väl inte ni vuxna. Såklart. Jag ska berätta skillnaden mellan mitt Stardoll- Liv förr och nu. Förr så varje gång efter skolan så sprang jag till datorn. Det första jag gjorde var att logga in i Stardoll. Det lilla pirret i magen finns inte nu. Förr så tipsade jag mina kompisar om stardoll, men nu vågar jag inte, för jag skäms, jag skäms över att ni bara använder ert kontor som ett sovrum och inte jobbar för vårt bästa. Nu håller jag nästan på att sluta med stardoll, men på nåt sätt vill jag inte. Jag är intresserad av mode och kreativitet. Och det här är det rätta stället för mig. Men nu vet jag inte. Om ni inte förbättrar stardoll, så är jag rädd att jag slutar. Att jag ger upp. Bryter mitt mål. Bara sådär. Snälla! Jag saknar den gamla stardoll! Då jag visade pappa hur mycket starpoints jag har! Jag är verkligen besviken. Gör någon aktivitet, gör nåt kul som vi barn inte hade förväntat oss! Och gör stardoll också till en säkrare plats. Snälla!

2011-01-17 / 22:08:22
URL: http://lifehelp.blogg.se/
Postat av: Melooon

Håller fullständigt med-.-

2011-01-18 / 15:36:59
URL: http://starfashion.webblogg.se/
Postat av: Miss-Tingeling

en gratis sak borde man få tycker jag!

-_-

2011-01-18 / 15:48:28
Postat av: lilli

Jag håller med, men det är synd att man ba kan tjäna 5 sd varje dag, och att man bara kan käna 70 sd pe månad, jag tycker man ska kunna tjäna..7 eller 8 sd? -.- btw, jag hatar det här med att man bara kan tjäna 70 sd per månad.

2011-01-18 / 16:07:56
Postat av: CreepCrew

Förr fanns det MYYYYYCKET finare kläder för non-superstars! Då kunde man tillochmed köpa DKNY för bara 4 Stardollars och så var den inte ss då. För min lillasyster har haft en DKNY tröja från förr.

2011-01-18 / 16:59:16
URL: http://sparklingdotz.blogg.see
Postat av: coulise99

håller med. jag har inte varit medlem så länge men det stardoll ni beskriver låter mycket bättre än vad det är nu. blir faktist lessen när jag ser hur stardoll beter sej! det är bara så #?" konstigt det här.

2011-01-18 / 18:31:46
Postat av: pallasally

Jag håller faktist med. En tröja för non-ss gratis hade inte vorit fel, man märker nästan överallt på stardoll att dom vill (bara) tjäna pengar... (!)

Men ett tips är att stardoll har skaffat nya ögon till oss ;D (I skönhetssalongen)

2011-01-18 / 19:28:25
URL: http://catdoll.blogg.se/
Postat av: Matilda_123

Håller med helt och hålet , Förs när jag gick in så såg jag den ''90,000,000 millioner medlemmar'' Sedan letade jag runt om det finns något gratis sak men nej DET FINNS INTE :@ , Jag tycker att stardoll borde skämmas lite @_@ ... Hot buys kläderna då Kan dom typ liksom inte göra så att icke-ss får dom ett ord bara SKÄMS LITE STARDOLL !

2011-01-18 / 21:46:18
URL: http://matildastardoll.blogg.se/
Postat av: Matilda_123

Fick deta från stardoll

Hej matilda_123,



tack för ditt meddelande. Det är jättetråkigt att du känner såhär när vi hela tiden försöker förbättra sajten. Vi höjer inte priserna för skojs skull, utan för att det är behövligt ibland, men vi har absolut inte höjt allt. Vi ösnkade våra medlemmar god jul med julkalendern.



Hälsningar,



Stardoll teamet



Ps. Lämna aldrig ut ditt lösenord till någon annan i tron om att du kommer att få gratis Stardollars. Det finns inga gratiserbjudanden på Stardoll!



You wrote:



Nu går ni över gränsen, det var ok. med att vi inte fick någon present till julen, det var ok. att ni höjde priset på superstarmedlemskap, det var ok. att ni höjde priset på allt, det var ok. med allt skit ni kom upp med.. men där satt ni den!







Jag tänkte till en början med att ni behövde pengar, var i en ekonomikris eller liknande, men nu när jag tänker efter.. HUR MYCKET KOSTAR EN JULHÄLSNING?!







Var går gränsen för girighet hos er? Jag frågar mig, vad har hänt med den där gamla Stardoll, den där som inte helt var besatt av girighet? Alla barn vet att för mycket pengar gör en girig och galen, men nu är frågan, vet ni, vuxna, det? Absolut inte, sure, ni vill ha pengar till de anställda, pengar hit och dit, men seriöst, ni går övergränsen.Varit en trogen medlem sen jag kan minnas och jag får inte ens en julhäslning som tack?



Är ett ''God jul och gott nytt år'' alltför dyrt för er?



Sjukt besviken på er.







Jag vet att det jag skrev inte kommer ha minsta inflytande på Stardoll.com , men ville bara få ut det @_@'

2011-01-18 / 22:26:57
URL: http://matildastardoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla snälla ni som driver denna blogg gör ett stort inlägg om gamla stardoll ps saknar gamla stardoll jätte mycket

2011-01-20 / 18:21:09
Postat av: rahele20

2011-02-03 / 20:46:36
Postat av: Comeks

Hej! Håller verkligen med allt! Jag är superstar. När man har tjänat 70 sd en månad så står det:

GRATTIS! DU HAR SAMLAT 70 SD DEN HÄR MÅNADEN! DU FÅR PLAY&EARNS SAMLARPRIS! DU FÖRTJÄNAR DEN!

Sen kan man inte få mer sd! Det är tråkigt och jag får liksom inte sd på jättelänge nu.

2011-03-26 / 09:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda