2011s Nyårs outfit? xD

Som ni ser har jag använt rätt så många små detaljer, vilket inte ofta förekommer hos mig (.. tror jag) xd

Jag använde rätt så många saker från Fallen Angel och har även använt saker från Otto, vilket är en gömd butik som ni kan hitta via det gömda köpcentret :3

Själva outfiten är icke-superstar däremot finns saker från Sunny Bunny (linserna, rosetten), sminket och hårfärgen vilket är superstar saker.

 

Saker som användes: Fallen Agel Skarf (5SD), Fallen Angel Rosett (3SD), Fallen Angel Halsband (3SD), Mortal Kiss Klänning (16SD), Fallen Angel Kjol (6SD), 2 Bälten från Fallen Angel (4+3SD), Otto Handväska (6SD), Otto Armband (5SD), Mindre Armband från Fallen Angel (2SD), Otto Klackarskor (7SD) :D


Alla sakerna ovan är icke-superstar och kostar sammanlagt 60SD, vilket betyder 12 Play&Earn dagar.

 

Inspiration, Within Temptation - Our Solemn Hour:

 

Sist men inte minst så är kaninen nedan ett lyckat försök på att distrahera er..

 

//Medoza


Kommentarer
Postat av: jacqueline iseby/jacie02(stardoll namn)

det är min favort låt men jag kom inte ihåg vad bandet heter!

2011-01-11 / 10:19:10
URL: http://jacquelineiseby.blogg.se/
Postat av: Wican

Stardoll har ändrat flaskorna i Skönhetssalongen till knappar istället.

2011-01-11 / 14:24:08
URL: http://wiican.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag totalt ÄLSKAR outfiten....

Den är supersnygg ;D

2011-01-11 / 14:56:13
URL: http://gratisstardollgrejjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda