Chatta med RosaSmurf

Gott nytt år! Hoppas att ni får ett bra år framför er.

Men nu! Jag har inte mått särskilt bra idag, och har jättetråkigt!
Så detta kommer bli ett lite knasigt inlägg, men...
Jag har fixat en msn till min medoll xD
Så om ni skulle vilja chatta med mig, tipsa om saker eller vad som helst så kan ni få adda mig på:
[email protected]

Jag har ingen aning om hur ofta jag kommer att använda denna mejlen.. Det beror helt
enkelt på hur roligt jag tycker det är att prata med er xD

Aja, fritt fram att adda om ni vill x3
# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: mina_al

det går inte att adda:(

2011-01-02 / 23:21:29
Postat av: Wican ♥

Gjorde också en sådan en gång. Fast jag har inte loggat in på jättelänge ;P

2011-01-03 / 12:31:23
Postat av: Inacarina

Vi chatta igår XD

2011-01-03 / 13:48:33
URL: http://Stardollbloggg.bloggplatsen.se
Postat av: Freymy

Jag addade. :)



//[email protected] xD

2011-01-03 / 18:40:00
URL: http://freymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda