Äntligen har vi svarat på frågorna!

Som de flesta av er vet hade vi runt 130 frågor som var obesvarade.

Så jag tog mig an saken och svarade på dem flesta (samt raderat vissa onödiga).

Allvarligt talat, vissa har verkligen missförstått vad bloggsvar är till för x'D

 

Lite info:

  • Bloggsvar är inte där för att skicka in missar/tips, ni kan göra det via kommentarer på bloggen.
  • Om någon gratis sak inte funkar så ska ni kommentera det under inlägget, inte i bloggsvar.
  • Bloggsvar funkar inte i Mozilla Firefox (vad jag har för mig..).


Frågor som ofta ställs i bloggsvar:
  • Kan jag få en bloggsvar inbjudan? - Nej, tyvärr, vi har bara 3 stycken att dela ut till ca 50 personer som frågar.. orättvist.
  • Vad heter du? - Vi som har hand om bloggen heter RosaSmurf, EmoBella, Carozaz och Medoza.
  • Hur gamla är ni? - Vi alla är tonåringar.
//Medoza

Kommentarer
Postat av: A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/

bra att ni tog upp det :)

skulle ni inte kunna visa en bild på er ? :D

2011-01-16 / 23:05:11
URL: http://abir.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-01-17 / 08:35:58
Postat av: idiix

Ville bara tipsa! :D



Vi kommer få en utloggnigs knapp på stardoll chatten :D



http://i51.tinypic.com/2yo8wew.jpg

2011-01-17 / 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda