Potatisens färd.

Tävlingen är som sagt avslutad och vinnarna är utlottade. Ja, utlottade. Det var en utlottningen vilket många inte förstod, rubriken måste ha förvirrat er. x3 Tyvärr var det inte många som hann gå med tävlingen, även de som hann hade inte läst instruktionerna noga och därför bara skickat in bilden på potatisen.. :/

 

Kom ihåg, tävlingar är där för att ha roligt, vilket jag hoppas ni hade när ni gjorde potatisarna! ;3


Grattis till er som vunnit! :D

Kontakta mig senast idag och skriv vad ni vill ha från presentshoppen, min superstarmedlemskap går nämlingen ut om fyra dagar x3

 

Vinnare nr. 1, Rosa.rosa.rosa:

 

Vinnare nr. 2, Jonnia:

 

Vinnare nr. 3, Love_bonnie:


-------------------------------

Någon potatis som inte hann med tävlingen men ändå skickade in:

Gjord av Ankpanda, klicka bild för större :3

//Medoza


Kommentarer
Postat av: Wimpan99 (Wilma)

Hej Medoza jag skrev till dig på stardoll att jag har ett tips till er blogg så här är tipset: Om man kollar på hundar i suiteshopen så ser man en chihuauha som heter lola som kostar 5. om man kollar sedan på saker till djuren så är hunden lola presis likadan som den andra, (lola är först i saker till djuren) och kostar bara 4 och är inte bara för superstar!! Tack för mig Wimpan99 (wilma)

2011-02-16 / 14:46:23
Postat av: rosa.rosa.rosa

ville tipsa om att valentine pass kläderna finns i plaza

2011-02-16 / 16:31:15
Postat av: monaa9889

nee!! va söta potatisar!! :D

2011-02-16 / 19:17:59
Postat av: Jonnia

Haha! Kanske är det därför ovanligt många har besökt mig. xD

2011-02-16 / 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda