Manuell proxy


Den 27 Juli, 2009, skapade jag ett inlägg med bildförklaringar om Manuell proxy i Mozilla Firefox och Internet Explorer.

Jag tog en titt på inlägget idag,  jag skakade på huvudet och gjorde om hela inlägget då den var katastrofal. D:
Nu ser den myyyycket bättre ut och inte lika förvirrande, dessutom har jag lagt till en video som visar hur man använder manuell proxy i Google Chrome, vilket många önskade att få. :)

[KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL INLÄGGET]

Tyck gärna till! ^^
//Medoza

Kommentarer
Postat av: Maria <3

asså jag gick till länken och kolla på filmen och gjorde exakt de som visades men jag fick fortfarande int fram den till min suite jag har prövat förut men jag fattar bah int hur man gör :(

2011-02-01 / 20:07:15
Postat av: Mixius

det funkar inte :(

jag har något där under VPN-anslutningar som inte du har, har det med de att göra? :o

2011-02-02 / 18:07:02
Postat av: alicekrax

Kan du inte skriva hur man gör om man har Mac, safari?

2011-02-02 / 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda