Gratis saker!


UPD. Finns också två nya gratis saker:

| Tröja (endast ss) samt Tv |


-------------------------------------------

Logga in på Stardoll.com och klicka här.

Klar, du hittar de i skönhets salongen!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Använd en polsk proxy som t.ex www.proxy.trash.pl

Sök efter Stardoll.com och logga in

Sedan sök efter: www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=1180
Klar!
-------------------------------------------------------------------------------------------




Logga in på stardoll och klicka här.

-------------------------------------------------------------------------------------------



Gå till www.gasurfen.nl
Sök efter Stardoll.com och logga in
Sedan sök efter: www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=1169
Klar!


-------------------------------------------------------------------------------------------

Finns också två andra gratis saker vi ej skrivit om:
| Lila ballong-kjol | Liten väska (endast ss) |

Källa: HTGF och Browse in Stardoll
//Medoza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, när jag skulle sälja en tröja så såg jag att man kan sälja sitt Ncg pris =O Jag kanske gör det =)



/hälsningar Zoyei_99

2011-04-10 / 14:12:29
Postat av: Anonym

jag får inte sakerna :(

2011-04-11 / 19:45:30
URL: http://svenningssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

:(((((( jag får inte glasögonen !! snälla hjälp mej vill så gärna ha dom !!

2011-04-27 / 20:23:21
Postat av: :)

åå inte jag heller;( vill också ha dom;I

2011-05-05 / 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda