Gratis kläder och accessoarer

Allt är inspirerat från den nya filmen, imorgon när kriget kom (tomorrow when the war began).


- Logga in på stardoll och gå till Mitt konto > inställningar
- Nu kopierar ni ert Användar ID och skriver in det efter denna länken:
www.premiereclub.paramountpictures.co.uk/comp.php?comp=85&u=Användar ID HÄR!

- Efter att ni skrivit in ert ID, sök då efter länken
- Klicka på "ENTER" och sedan på "Register>>"
- Fyll i falska uppgifter (mobilnr behövs ej) och klicka på Register
-
Klicka sedan på texten längst ner
Klart, du har nu tagits till din suite.

Källa: HTGF
# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: fivefly

ååh tack :D de var ju väldigt fina.. förutom byxorna, som var sådär, eftersom de inte riktigt är min stil... men så tyckte jag!!! bra med ett fint skärp :D

2011-04-04 / 21:59:55
Postat av: idoda8756

Det funkade inte när jag gjorde det :(

2011-04-05 / 07:44:18
URL: http://varstardollworld.blogg.se/
Postat av: lilla_sommar

Funkar inte! :(

2011-04-05 / 09:55:57
URL: http://lilllasommar.webblogg.se/
Postat av: matildali

jag kom inte fram till sidan.......

ÅÅ jag som som ville ha dom!!

2011-04-05 / 14:55:29
Postat av: mixius

det funkade inte för mig!:(

2011-04-05 / 21:41:53
Postat av: MissKokkoSusi

Ibørjan så gick det inte før mig:(

Så jag gjorde på ett annat sætt.

Det gick, jag tror att ni bloggare har gjort något fel. Nej, juste. Jag glømde, allt gør man på egen risk.

Postat av: vican8

var ska man trycka på enter!!!!!! :(

2011-06-16 / 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda