Varför spelar DU Stardoll?

Hallojsan!

En läsare begärde ett inlägg, och jag som den framtida Zerosv-tomten kunde inte låta bli att uppfylla den här önskan ;) På Stardoll händer inte mycket, jag slänger också in en egobild på min medoll så att inlägget inte blir tråkigt. Jag poserar med hjärtläpparna (smygreklam)! Ju fler hjärtan du lägger desto mörkare nyans, wiee!

 

I alla fall, jag tänkte fråga er varför ni spelar Stardoll?

 

Själv spelar jag det eftersom jag inte direkt har något bättre för mig och att jag driver en blogg om just Stardoll.com ;P

 

Ps. kommer kanske ta med några stycken av era kommentarer i ett inlägg ;)

//Medoza


Kommentarer
Postat av: Bodil_vietnam

Min kompis (sillver99) gick in på stardoll.com för att styla dockor för ett par år sen , hon var inte medlem elr något. Min andra kompis (TurnMeOn)syster (LisaTruong) spelade stardoll och hennes vänner . så jag blev medlem osv. Det blev en jätte stor hit i min skola ! alla skaffade det , både killar o tjejer. Men just nu så är det inget vidare :( men jag är inne på stardoll ändå ;P

2010-09-12 / 18:11:15
Postat av: sara_zozan

jag spelar stardoll för jag har inget och göra

2010-09-12 / 18:13:44
URL: http://stardoll.com
Postat av: pallasally

jag spelar stardoll för jag tycker det är kul att klä på tjejer/dockor

jag vill bli designer elr sån där catwalk tjej då övar jag mig själv med stardoll, samtidigt är stardoll väldigt roligt att spela lär mig bättre mode...

2010-09-12 / 20:08:57
URL: http://pallasally.blogg.se/
Postat av: lady-miss

Stardoll är kul och jag tillbringar mycket av mig på det. Det känns så bra att ha en som alltid kommer överklassa en själv lite mera.

2010-09-12 / 20:13:46
URL: http://stardollserah.blogg.se/
Postat av: Sheima075

Jag började för att nästan alla mina kompisar b.la(suse98 och ella.98.) hade tipsat om stardoll. så jag tänkte varför inte pröva det. Jag har gjort ganska många medolls innan jag gjorde sheima075 för ett par månader sedan, så nu är jag fast besluten om att inte göra en ny:)

2010-09-12 / 20:26:09
Postat av: Ellie.98

Min kompis brukar vara inne och tillsist kollade jag in sidan och fastnade direkt, blev ss en vecka senare XD

2010-09-12 / 20:38:31
URL: http://stardollforever.blogg.se/
Postat av: Fashion_Chearli

Först gör jag Play and Earn. Sen chattar jag lite med vänner, annars är jag bara inloggad...

2010-09-12 / 20:46:14
Postat av: Misswedish1998

Jag spelar stardoll för att Stardoll-Zerosv finns.

Och att man kan fuska till sig snygga kläder så att alla andra blir avundsjuka MOAHAHAHAHA! >;3

Postat av: Anonym

Jag spelar stardoll för att Stardoll-Zerosv finns.

Och att man kan fuska till sig snygga kläder så att alla andra blir avundsjuka MOAHAHAHAHA! >;3

2010-09-12 / 20:51:50
Postat av: Shams ♥ (Shams99)

Jag spelar stardoll för att det är kul. Jag gillar mode, kändisar, shopping m.m. jag tillbringar mycke tid med stardoll. (självklart tillbringar jag min tid med massa annat.) Och jag gör en massa aktiviteter tack vare stardoll. och jag har många plane om stardoll också.

2010-09-12 / 21:40:06
URL: http://lifehelp.blogg.se/
Postat av: barnavd

jag spelar stardoll för jaaag älskar att designa shoppa chatta köpa kläder och möbler. och jag brukar smikana andra. det är också kul:)

2010-09-13 / 07:24:26
Postat av: Anelli70

Jag spelar stardoll för det är super kul.Jag är jätte glad att få vara en (1/75 miljoner)i stardolls historia.Fast dom har gjort många fel så är jag glad att få vara med på deta super kuliga spel.Själv klart är det kul att man kan få gratis grejor <3, jag är helt nöjd min min gubbe och kommer som det är nu aldrig vilja sluta meed stardoll!

2010-09-13 / 07:34:28
Postat av: Linan4

För att jag är en tjej med modet i blodet,jag klärmin stardoll gubbbe i heta outfits sminkar hon och inreder rummen.Man lär ju också känna en massa kompisar! Jag är så bra vän med några nu så vi chattar med varran på msn!! :D

2010-09-13 / 09:39:54
Postat av: tess.zorro

Jag spelar stardoll för det är kul. Jag gillar Mode, kändisar,shopping, inredning, m.m :D

2010-09-13 / 10:11:15
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: Sverigehej ♥

Man blir beronde , det går helt enkelt inte att sluta . Jag hänger mest i sweden och så men älskar att shoppa styla och såntdära . (:

2010-09-13 / 12:00:51
Postat av: wv_vw

Jag spelar stardoll för att man kan vara precis hur man vill, man kan köra sin egenstil utan att någon vet vem det är. Saker som mode, shopping, smink och bara umgås med vänner med samma intresse är jätte kult. Saker som man kanske inte vågar ha på sig på riktigt för att man är rädd för elaka kommentarer , på stardoll kan man göra precis som man vill och ändrar helt ny stil nästa dag. Man kan även designa egna kläder en bra start om man vill bli kläddesigner :D Tummen upp för stardoll :)

2010-09-13 / 13:41:02
Postat av: norrvis

Jag spelar Stardoll för att de e ett roligt ställe där man kan shoppa sina dröm kläder, och få träffa nya roliga kompisar som man kan chatta med!

2010-09-13 / 15:13:41
URL: http://juliialife.blogg.se/
Postat av: Jackline98

Jag spelar Stardoll för att jag bara ÄLSKAR det!! det har typ blivit så att det första jag gör på datorn är att skriva in Stardoll.com det är typ automatiskt för mig vet ej varför men det har typ blivit en vana. Men jag gillar att gå in på Stardoll för att där kan jag vara mig själv! jag köpa kläder i min smak och möblera precis som jag vill och jag kan sminka mig som jag själv tycker är snyggt! det därför jag spelar stardoll!! :) //Jackline98

2010-09-13 / 15:35:58
URL: http://thestardollfashion.blogg.se/
Postat av: EmoBella

Från början var jag mycket för att byta kläder på dockor, så Stardoll, eller Paperdoll heaven, var en rolig hemsida. Förra året blev jag medlem för att jag ville hitta nya hemsidor att vara på, och tyckte att det var en mycket rolig hemsida där man fick designa sin egen Avastar och en egen suite.



Nu för tiden är jag inne för att jag är skrivare på den här underbara bloggen, och för att se vad som händer med Stardoll.

2010-09-13 / 16:01:24
Postat av: leona_snygg

hallå jag har tänkt på att sluta för jag hatar nya stardoll snälla skicka medelande och sej om ni tycker att jag ska sluta eller fortsätta

2010-09-13 / 16:04:37
Postat av: Maruldis

Jag läste en blogg , och helt plötsligt kom stardoll reklam upp ..Då tröck jag på " länken " och sedan tyckte jag det verkade intressant och jag blev super-star första gången den : 12/9 samma år jag blev medlem ..

Och idag har jag ett ganska stort "intresse" av stardoll , det är ett roligt tidsfördriv ..

Däremot går jag inte in för det så jätte mycket som jag gjorde för ett halvårsen ..



Det var allt Kramizz // Maruldis ♥

2010-09-13 / 16:42:06
URL: http://cutiiegirl.blogspot.com
Postat av: Amaxingjd

Man kan utnyttja sina design-idéer m.m. Träffa nytt folk och hålla koll på senaste trenderna! :D

2010-09-13 / 17:23:56
Postat av: agnesa_rama

Stardoll är en riktigt rolig tjejig sida, som man värkligen inte kan sluta gå in på. Man träffar nya roliga och snälla kompisar kanske till och med träffar dom i värklighet. och sådant..Man får allt sitt mode här ifrån ifall inte jag hade varit medlem på stardoll, så hade jag trodligen inte visstit vad mode,fashion,inredning var över huvud tagen ! så Stardoll har värkligen hjälpt mej, och jag har varit medlem snart i 5 år ! :D

2010-09-13 / 18:18:22
Postat av: mix_it

Jag "spelar" stardoll för att ...



*Har inget bättre för mej

*Gillar att styla och kombenera kläder !!xP

*Träffa nya kompisar

*Chatta med "gamla" kompisar

2010-09-13 / 18:29:52
Postat av: platfish

kul

2010-09-13 / 19:15:26
Postat av: smink1998

Därför att jag tycker att dte är kul och dte är så många som beundrar mig eller vad man ska säga. Men jag får så fina komentarer om att jag har fint hus , snygg outfit , snygg facelook , snyggt album m.m. Sen har jag inget annat att hålla på med heller.

2010-09-13 / 19:40:23
URL: http://thetwilightsaganyheter.blogg.se/
Postat av: Jennifer:)

2010-09-13 / 21:14:31
Postat av: Jennifer!:D

Jag älskar kläder!

Men man kan träffa nya personer från andra länder och det är ganska roligt om man har samma intresse då pratar man oftare.. gör partyn tillsammans?:)

Man får snälla kommentarer om sitt hus.. sen är det bra att man kan sälja kläder som man inte vill ha och få pengar för det(:

Men jag bara älskar stardoll! :] Det finns så mycket att skriva om... xD

2010-09-13 / 21:17:37
Postat av: Jennifer / Jeje_97

Jag älskar kläder!

Men man kan träffa nya personer från andra länder och det är ganska roligt om man har samma intresse då pratar man oftare.. gör partyn tillsammans?:)

Man får snälla kommentarer om sitt hus.. sen är det bra att man kan sälja kläder som man inte vill ha och få pengar för det(:

Men jag bara älskar stardoll! :] Det finns så mycket att skriva om... xD

2010-09-13 / 21:17:58
Postat av: bliser

jag brukar inte spelar stardoll så mycket eftersom jag bah älskar min klass och min skola :) som ni vet så har jag börjat på en ny skola så det är cirka 500 elever där och det är 6:an till 9:an :O ohlala xD

2010-09-14 / 15:17:17
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt ingen "vettig" anledning. Jag gjorde mitt konto för att skicka gratis presenter för ett par år sedan, då smink var tillgängligt för non-ss också, när alla presenter var non-ss och när knappast många var superstars. typ. ;D

Och nu till svaret på frågan... :p



Jag har funderat över att lämna stardoll, men jag stannar för mina vänner. Ja, jag spelar alltså stardoll för att hålla kontakten med mina vänner. Annars är jag inte ett dugg intresserad. Ungefär. ;)

2010-09-14 / 15:56:02
Postat av: MissLi-100

jag tyckte det såg roligt ut och i dag är jag s.s och jag vart det ett tag =)

och i febuari 2010 så tipsade en kompis till mig om stardoll

2010-09-14 / 16:34:00
Postat av: Anonym

jag tyckte det såg roligt ut och i dag är jag s.s och jag vart det ett tag =)

och i febuari 2010 så tipsade en kompis till mig om stardoll

2010-09-14 / 16:35:08
Postat av: Cool-Beckis på stardoll

För att jag älskar mode och kläder. Jag upptäckte stardoll redan när jag var 5 år och stylade dockor!!! Men nu är jag ju medlem.

2010-09-16 / 15:18:28
Postat av: YrlaLi93

Jag spelar stardoll för "shoppen"s skull! Det är sjukt roligt att styla sin medoll i alla underbara kläder. Jag är väldigt modeintresserad, läser ELLE & massa modebloggar. Men man

har ju inte direkt råd att köpa egna Chanel eller Acne kläder irl, men på shoppen kan man testa och köpa massa sådant. HELT UNDERBART hihi! och vaddå det händer inget på stardoll, det kommer ju ett 10tal nya kläder varje dag! XOXO YrlaLi93

2010-09-16 / 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda