Tävling; Ss medlemskap!

Innan jag börjar, förlåt för att jag inte varit så aktiv, men lärarna i min skola verkar inte förstå att det är näst intill omöjligt att ha fyra läxor och tre prov till en och samma dag. Så... där har ni förklaringen. *Skyll på lärarna, ingen fara* xD

Iallafall, nu till det viktiga. Det gick plötsligt upp för mig att jag aldrig arrangerat en tävling i stardollzerosv förut! Så bättre sent än aldrig. (;

UPDATE; LÄS LÄNGST NER I INLÄGGET!!!!

Tävlingsfakta

*Du ska: Gå in på min suite, carozaz, på stardoll. I ett av alla mina tillgängliga rum finns en diamant gömd! Diamanten ser ut såhär:

*Hur du vinner: Den första som hittar diamanten ska skriva var den finns som en kommentar i detta inlägg och vinner då :D 

*Pris: Superstarmedlemskap för 50 kronor genom hemtelefon [endast 1:a pris]

*Tid: Tävlingen börjar i samma minut som jag lägger ut det här och slutar den 13 september, alltså på måndag.

OBS! TÄVLINGEN ÄR ENDAST FÖR NON SS EFTERSOM PRISET ÄR SS MEDLEMSKAP!

Om du har frågor om tävlingen kan du mejla mig på stardoll! ^^

Btw, får inte tag på Medoza just nu, kan hända att hon, deasoline eller någon annan förbjuder mig att ha tävlingen <.<

Update! Tack till alla som deltog, riktigt kul med 20 nya kommentarer i gästboken! Egentligen menade jag som en kommentar i det här inlägget, men sak samma. Den som hittade den och kommenterade var 1999alva, som tydligen inte läste hela inlägget, hon är liksom superstar. Men det känns ändå lite orättvist mot henne, därför gör vi en NY OMGÅNG av denna tävling, nu med diamanten gömd på ett nytt ställe! (;

TÄVLING AVSLUTAD!


Kommentarer
Postat av: misscirkus

vann jag?

2010-09-11 / 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda