Gratis skarf! [BARA FÖR SUPERSTARS]

[BARA FÖR SUPERSTARS] [BARA FÖR SUPERSTARS] [BARA FÖR SUPERSTARS]

Som ni läst i tidigare inlägget så segar min dator som tusan, får inte till något normalt D:

Men jag måste hålla mig till min 24 timmars regel och måste posta det senaste från Stardoll.com förrän dagen slutar! Bilden är tagen från TMM och källan är USD!


--------------------------------

 

I alla fall, nu till inlägget:

Gå till www.proxyhideout.com/

Sök efter Stardoll.com och logga in

Sedan sök efter; www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=622

KLAR!

//Medoza


Kommentarer
Postat av: sara_zozan

varför till superstar och inte non- superstar allt är nästan till superstar

2010-09-23 / 18:28:35
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: jlqfvb

jätte liten!

2010-09-23 / 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda