Förtidigt?

Igår grejjade jag med en ny header till vår vinter design, man kan säga att allt är klart förutom bakgrunden.
Men vet inte, själv vill jag ta och sätta upp den på direkten, medans de andra tycker det är för tidigt? Vi har just kommit in i hösten och ska redan börja ha en vinter design.. hm.. kanske! ;o

Temat är som sagt vinter dvs. headern, hela designen kommer vara i frostig blått och ha lite snöflingor här och var (inte animerat). För första gången på länge gör jag en header helt själv. Känns lite som att den här headern kommer bli mitt mästerverk! ♥ Kommer dock inte tillåta att den rivs ner som med chokladdesignen TwT

Men frågan är, vill ni kära läsare ha en vinter design redan på hösten?


//Medoza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda