Tres Belles - Svensk tidning

Idag kom tidningen äntligen ut! Själv har jag inte hunnit läsa den, men bläddrade lite snabbt i den,
ser schysst ut ;) Roligt att vi äntligen har en svensk tidning, kändes lite efterblivet när de andra länder hade men inte vi x'D

 

Jag ger nu ordet till skaparen av Tres Belles:

Tres Belles är i alla fall Stardolls första digitala magasin, och fungerar precis som en vanlig tidning - fast på worldwideweb. Tres Belles är fyllt med mode, bilder och intervjuer! Vi lanserar även så kallade TBCG - TresBellesCoverGirl, där vi väljer ut en Medoll som har anmält sig till TBCG (anmäl er till [email protected] och skriv att ni vill bli TBCG och varför osv). Denna får vara på förstasidan av TB, samt en 6 sidor lång intervju i tidningen. Tillsammans med Oychiel, Rougelips, MarieM. och jag, tror jag vi kommer slå stort!

 

[KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TIDNINGEN]

//Medoza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda