Superstar för en dag!

Grattis till alla non-ss!
Stardoll låter er nu blir ss för EN DAG!

Tyvärr så är man inte helt superstar. Man kan t.ex. inte använda starbazaar.

Översättning:
Bli superstar FÖR EN DAG
Vi tycker att du förtjänar att vara superstar, så vi gör det möjligt för en dag!
Som Superstar får du tillgång till den senaste REAN på 50% i StarPlaza, köpa alla häftiga Superstar-kläder, klä upp alla nyligen släppta dockor, hålla en rolig fest med vänner och mycket, mycket mer! Det kommer att bli en underbar dag ...


#RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Wican ♥

MEN FAN! JAG TRODDE MAN MÅSTE KÖPA SÅ JAG KLICKADE PÅ NEJ TACK JAG ÄR INTRESSERAD! FAN DÖDA MIG! HAHAHAHA!!!

2010-10-01 / 15:46:25
Postat av: mailey.

Jag tog bort medelandet igår. Jag trodde att man bara blev ss idag utan och göra något, men så var det tydligen inte. Man skulle visst klicka på medelandet. Nu känner jag mig riktigt klantig!:/

2010-10-01 / 19:15:49
URL: http://maileyandnorrvis.webblogg.se/
Postat av: PomonaStar

Jag fick aldrig ett supertsar erbjudande! :(

2010-10-01 / 19:58:27
Postat av: merlitjej

jag blev superstar för en dag av den gåva men jag ville bjuda min vän till party det gick inte.

2010-10-01 / 20:35:08
URL: http://zorosv
Postat av: qutest98

Hej ! jag klickade på bli superstar men jag blev inte det :'( ♥

2010-10-02 / 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda