Om eventet!

Många ställde en massa frågor om eventet, jag tror jag avslöjar det mesta här...

 

Varje dag ska man öppna en eller två presenter. I dessa presenter gömmer sig en bokstav/nyckel/möbel eller en accessoar.

 

Ledtråden (bokstäverna/siffrorna) ni klickar upp ska alltså bilda en mening och denna mening låter såhär: 

''4 keys open the secret entrance'' = ''4 nycklar öppnar den hemliga ingången''. Stardoll bytte ;o

Du behöver alltså alla fyra nycklar för att öppna Opera huset och där kommer en stor maskerad bal hållas!

 

Den första nyckeln fick vi idag och ser ut såhär:

 

  • Summasummarum:
  • Du måste flitigt öppna presenterna varje dag för att samla in dem 4 olika nycklar som du behöver för att öppna Opera huset som maskerad balen kommer ske i!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ligger opra huset? ;O

2010-10-05 / 22:56:19
Postat av: Anonym

Men jag har e fått en nyckel!

2010-10-06 / 15:38:29
Postat av: Anonym

det funkar inte att skriva det står bara k _

2010-10-06 / 16:20:52
Postat av: edithheterjag

jag har fått två saker men på den som jag ska öppna imon står de såh är:



Operahuset är mitt! du kommer aldrig hinna låsa upp de i tid... MOHAHAHA hälsningar från operaspöket



heheh ska de bara vara som ett skämt eller? tänkte att ni kanske ve mer än jag XD

2010-10-06 / 22:26:23
URL: http://edithl.blogg.se/
Postat av: ayana_6

Hur kan du veta vad det ska stå i meningen? Jag menar det står ju bara "4 keys ........." men jag tror att du har rätt.

2010-10-10 / 00:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda