Oktober eventet..

I present nr. 1 idag fanns en ledtråd.. en 4;a... och det som fanns i den andra presenten kommer vi

inte avslöja ;)

Nu handlar det om att flitigt öppna presenterna för att sedan kunna läsa ledtråden och få de olika nycklarna.

 

Justja, vi kommer som sagt inte avslöja hela meningen eller visa vad man kan få i presenten i förväg eftersom det skulle förstöra det hela roliga för läsarna ^^

Pschh.. glöm inte att öppna den andra presenten också, ni kommer hitta den första ****** där!

//Medoza


Kommentarer
Postat av: Wican ♥

Jag fattar inte riktigt men ni kan alltså hela meningen?

2010-10-05 / 15:45:45
Postat av: KORVEN

Jag fattar inte

2010-10-05 / 15:49:37
Postat av: senja10

Det är något väldigt konstigt med min typ..

Jag kan inte öppna det där paketet. Det står så som på bilden, men jag snackade med Solin och hon hade fått en sak, men jag har inte fått något, måste man göra något för att få fler presenter? Fattar verkligen nada.

2010-10-05 / 16:08:02
Postat av: balkanchick

Hej!

Skulle ni kunna förklara lite mer om detta, vad det är och så?

För jag förstår inget, visst har jag fått presenterna, men jag förstår inte vad man ska göra, så skulle ni kunna förklara det lite mer specifikt i ett inlägg här?

Tack på förhand!

2010-10-05 / 16:53:06
Postat av: Bbeellaa_

heej jag vil veta vad orden är ?? för jag har försökt med allt men det funkar inte så kan du säja!!sicka orden till min medoll på stardoll.se mitt namn på stardoll är Bbeellaa_

2010-10-05 / 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda