DeaSoline, en allra sista gång.

Jag vet att alla sitter och väntar på ett sådant här inlägg. Rättning - alla som sett mig tona bort här på bloggen.
Hur som helst, här är det.

Tiden går. Saker och ting förändras.

För ett och ett halvt år sedan betydde Stardoll oändligt mycket för mig. Oändligt mycket. Det var där jag levde. Där jag kunde vara mig själv. Där jag kunde glömma verkligheten.
Nu? Nu är det en sida där jag har mängder av vänner och bekanta som jag älskar. En sida jag inte alls är förtjust i, bortsett från Sweden, AbsolutSwe och några andra klubbar.

För ett och ett halvt år sedan brann jag för Stardoll-Zerosv. Jag hade höga förhoppningar. Som slog in, kan man väl säga. Bloggen växte, växte och växte. Största svenska Stardoll-bloggen med runt 900 unika läsare dagligen. Och gud, man kan minst sagt säga att jag var överlycklig.

Jag är fortfarande lycklig. Jag är fruktansvärt glad över att jag har fått vara med om att starta upp någonting sådant här. Men ... ibland måste man förstå när det är dags att ta avsked.

Avsked har jag aldrig varit särskilt bra på.
Ofta låter jag vad som varit rinna ut i sanden ... Stardoll-Zerosv har betytt för mycket för att jag ska kunna låta det göra det samma. Jag måste få tala för er, både er andra bloggare och alla er läsare, en allra sista gång.

Jag kommer aldrig att kunna förändra världen, det är självklart. Men förändra enskilda människors liv? Beröra dem? Det hoppas jag verkligen att jag ska klara av. Har klarat av.

Alla som vet vem jag är vet förmodligen också vilken min största passion här i livet är.

Jag skriver. Varför tar jag upp det här? Mina fingrar styr sig själva, berättar vad jag låter dem berätta. Skriver, suddar, lägger till, tänker. Förvirrande.

Vet ni? Mina fingrar kom på en fantastisk idé. Frivilligt för er så klart, men jag skulle sjukt gärna se att åtminstone någon ville.

Vill ni göra ett avtryck hos mig? Ge mig en bit av er själva? Ge mig något som skulle betyda någonting i stället för meningslösa ord ...?

Berätta lite om er själva. Skriv en kommentar. Berätta om ditt utseende. Berätta om ditt liv. Berätta om dina starkaste drag. Berätta om dina intressen. Styrkor. Svagheter. Rädslor. Beroenden. Familj. Vänner. Förhållanden. Religion. Mål.
Ge mig en helt ny karaktär att arbeta med. Dig.


Snor bitar ur andras liv, formar dem till modelleraklumpar att arbeta med. Så kan det beskrivas. Det kan också beskrivas som att jag håller er kvar, trots att ni på sätt och vis försvinner. Jag vägrar låta er flyga iväg från mig ...


Ska vi fortsätta med vad jag nu höll på med innan jag började ... Ja, jag vet inte?

Jag har så mycket att säga. Men jag får inte fram det.

Jag önskar att alla kunde öppna sina ögon för magin i vår värld. Öppna ögonen, se dig omkring, se den virvla omkring i luften. En magi som håller på att gå förlorad.

Jag önskar att någon viftade med ett trollspö, räddade er alla från ondskan i denna värld.

Jag har ramlat av spåret, börjat babbla hejdlöst. Som den Andréa alla känner.

Ska vi ta oss tillbaka på det?

Lev era liv. Se till att göra avtryck på världen redan i dag - ni vet aldrig när ni dör. Mitt sätt är att skriva, min systers är att rita, en av mina vänners är att lära känna folk. Lev så att du inte skulle behöva tänka "Mitt liv betydde ingenting" ifall du dog i morgon.

Vill ni följa mig och mina tankar i mitt verkliga liv?


Jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: allan.

ville bara säga att det va jätte fint skrivet och att jag kommer sakna deasoline

2010-10-10 / 20:45:25
Postat av: allan.

hej , tänkte berätta lite om mig själv jag är snart 13år , fyller år 4/1 . I höstas började jag på en ny skola , jag har ganska många kompisar. Är bara 1,60 m lång , har stort mörkt lockigt hår och ganska stora ögon. Jag älskar att spela fotboll och sjunga. Jag är lite galen ( oftast på ett bra sätt) och är väldigt kittlig . Jag är grymmt rädd för spindlar och ormar! Jag älskar godis , kommer alltid att göra, och min favorit sort är choklad-popcorn , haha , jag vet ... det låter lite konstigt men det är jätte gott! Jag har en mamma, pappa och en lillasyster. Min bästis heter Love , och vi har vart bästisar i 5år. När jag blir stor så skulle jag vilja bli artist eller låtskrivare. Jag hoppas att det var kul att höra lite om mig.

Kram alice

2010-10-10 / 20:56:43
Postat av: Mengoh93

Jag är en tjej som är alltid lite hemlig. En tjej som alltid vill vara för sig själv ibland. Men ibland skulle jag vilja vara känd som vissa andra här på stardoll och runt om i värden! Och ibland önskar jag att jag var en av dom som värkligen var känd en av dom som fick runt 20 kommentarer i min gästbok varje gång jag loggar in och på det andra sättet så vill jag oxå vara lite för mig själv när jag inte är på humör..



Jag har brunt/svart hår med mörk bruna ögon.

En tjej som älksar att umgås med snälla människor en som älskar och är tacksam för dom vännerna man har idag.

En tjej som älskar sin familj och aldrig skulle vilja byta ut dom mot något annat i värden ( förutom mina 2 jobbiga bröder ) Ne skojjar :D



I alla fall jag kanske missförstod dig Deasoline

om att du vilja veta lite om oss?

Om det är inte det du menade i ditt stycke så ber jag om ursäkt!

2010-10-10 / 20:56:55
Postat av: MissEvonya

Först av allt så var det fantastiskt bra skrivet, väldigt rörande. Jättefint och jag kommer att sakna dig. (Jag kände dig inte men ändå...)



Jag är en tolv-årig tjej som också älskar att skriva, mycket! Helst fantasy, eller om medeltiden. Jag är en bokfanatiker. Jag började störtgråta i New Moon när Edward lämnade Bella! Vilket jag också gjorde när du nu lämnar Stardoll-Zerosv. Jag spelar handboll och är med mina kompisar! Jag hoppas att jag någon gång kommer att vara grunden till en av dina karaktärer! Hejdå!

2010-10-10 / 20:57:26
URL: http://Önskar att jag hade en...
Postat av: MissEvonya

Först av allt så var det fantastiskt bra skrivet, väldigt rörande. Jättefint och jag kommer att sakna dig. (Jag kände dig inte men ändå...)



Jag är en tolv-årig tjej som också älskar att skriva, mycket! Helst fantasy, eller om medeltiden. Jag är en bokfanatiker. Jag började störtgråta i New Moon när Edward lämnade Bella! Vilket jag också gjorde när du nu lämnar Stardoll-Zerosv. Jag spelar handboll och är med mina kompisar! Jag hoppas att jag någon gång kommer att vara grunden till en av dina karaktärer! Hejdå!

2010-10-10 / 20:57:53
URL: http://Önskar att jag hade en...
Postat av: Mengoh93

Ja det var jätte fint skrivet av dig DeaSoline!!

2010-10-10 / 21:00:05
Postat av: MissEvonya

Ojdå, jag skickade visst två likadana kommentarer...

Här kommer upppföljaren:



Jag är 156 cm lång, har axel-långt guld-brunt hår och grå-gröna ögon. Jag älskar att skoja med mina kompisar och är väldigt knäpp. Eller egentligen bara väldigt udda... När jag pratar så kan jag tillexempel säga ord som "sykofant". Då förs¨tår ingen förutom jag vad jag pratar om. som jag skrev förut så kan jag leva mig in i böcker, texter väldigt mycket. Jag kan plötsligt börja störtgråta eller gapskratta. Så att du förstår vad jag menar... Tror du att du någonsin skulle kunna skratta åt det här; Han är som en grizzlyjörn. Jo, och för att göra det ännu tydligare så menar jag skulle du kunna skratta åt det där i tre dagar??? jag älskar också att sjunga och att skriva låtar. Ännu en gång hoppas jag att jag någon gång kommer att vara en av dina karaktärer i dina fantastiska texter!

2010-10-10 / 21:21:35
URL: http://Önskar att jag hade en...
Postat av: Camilla - Kex-Mex1

Jättefint, kreatvit<3 ;I



Jag heter Camilla och jag ska fylla 12 nästnästa måndag. Jag älskar att sjunga och jag har 4 syskon varav 2 är killar och 2 är tjejer. En av dom nämner jag i ett annat inlägg som jag väntar ska godkännas på din egna blogg :')

Mina föräldrar är lyckligt gifta :)

Jag kan verkligen inte dansa, det ser för hemskt ut ;)

Men jag skulle väl ta mig själv som en smal söt tjej men fin sångröst och många bra och dåliga vänner, dom flesta e nog dåliga för att alla snackar skit om mig typ.

En av mina kompisar ljuger för mina kompisar om mig och hon har snott från mig och min bror.

Hon säger hela tiden till mig att mina kompisar inte gillar mig för att jag inte ska känna mig älskad. Hon säger att jag är utanför typ.

Jag är en liten skvallerbytta... en kille jag gillar brukar ta upp saker som typ alla gillar utom jag och skäller typ på mig O.o

Men iaf, du öppnade mina ögon och jag hoppas att du öppnar andras<3 (a)

Jag känner dig inte men jag kommer komma ihåg dig som en söt och kreativ tjej<3

2010-10-10 / 22:00:42
URL: http://stardollpling.blogg.se/
Postat av: TakeAStepBack

hej, jag är en 15 årig tjej som ÄLSKAR musik och åsikter. Älskar att diskutera osv.

Jag älskar att läsa böcker och spela på min älskade gitarr. På vardagen så jobbar jag emot mot min sjukdom panikångest och depprision och kämpar för att kliva upp för dagen ur sängen.

Så jag förstår exakt det där du skrev, pom att man får leva som man vill och vara vem man vill på stardoll, såsom alla andra sidor med "gubbar" som man köper saker till osv.

2010-10-10 / 23:46:04
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: Anna

Mitt namn är Anna, och jag har lånat 13 (snart 14) stycken liv av jorden :)

Jag tror helt seriöst på Magi, eller vad man nu ska kalla det. ''Övernaturliga saker'' tänker ni nog, men jag kallar det livet :D Jag tror att ''magi'' faktiskt finns, men att vi tar det som en vardaglig sak, vi är bortskämda med livet kan man säga, vi tar allt vi kan och tror att det är fullkomligt vanligt.. men när man sen tänker på det; om t.ex Nylonstrumpor inte fanns och vi sen fick idéen om det, så skulle ju alla tycka att det var konstigt. Och så har det ju varit! Tänk förr i tiden, då datorn uppfanns. Då var det en stor sak, men idag är det bara en liten sak i vardagen (kanske inte för alla). Idag tycker vi att svävande bilar låter helt sjukt, men i framtiden så kommer det vara en sak i vardagen, och datorer kommer vara en uråldrig sak, som för oss att det endast fanns svart o vita ''kameror'' förut. Som du nu kanske redan har listat ut, så är jag en galen tjej som tänker för mycket på allt :) Jag hatar att dansa, jag kan inte sjunga och att rita är en för mig övernaturlig sak eftersom jag knappast kan göra ett rakt sträck på ett papper ;) (Nej, jag har inte något handikapp - jag är bara extremt klumpig!). Men detta hindrar mig såklart inte från att vara konstnärlig! Man kan vara konstnärlig på så många andra sätt. Jag , t.ex, älskar att skriva (dikter, noveller osv) på både engelska och svenska. Det är faktiskt de två ämnen jag nästan alltid får bästa betyg i i skolan. Jag älskar att prata! Det låter kanske inte konstnärligt, men det är en konst att våga prata. Jag älskar att försöka hitta det vackra i saker, som t.ex konst, musik, en dikt och kläder. Även små saker som (T.EX) Löv, en kaffe kopp och en kedja. Det kan vara allt! Ibland blir jag så rörd av saker jag ser att jag nästan gråter. Vad är det som är så vackert med en kaffe kopp?, tänker du.. ALLT! skriker jag. Hur den är formad, hur ljuset böjer sig över den men ändå inte hittar ner till den mörkaste salen på botten, hur sidorna omfamnar kaffet som en beskyddande ängel.. Jag älskar naturen, vilket enligt mig betyder Solen och träd. Jag älskar hur solen smeker träden och växterna med sina varma strålar, som en mamma som försöker väcka sitt lilla barn. Att hitta bra och vackra saker i det enklaste är min starka sida, och okunnighet är enligt mig min dåliga sida. Jag hatar att inte kunna, jag älskar att lära. Men först måste jag har kunskapen om kunskapen, vilket är en oändlig kedja. Men jag försöker hitta den :) Att ha kunskapen om kunskapen ärenligt mig svaret på livet, den stora frågan är vad som är det slutgiltiga svaret. Vad är kunskap? Är det några ord på ett papper eller att uppleva själv? Vad är isåfall orden på pappert? vad är isåfall upplevelsen? Somsagt, en oändlig kedja. Men nog om det! Kortfattat om mig; Jag tänker för mycket.



Jag;

Har brun-svart hår till axlarna, men min naturliga färg är Sandré (blond-brunt hår). Jag har blåa ögon, som enligt många/alla jag känner är extremt vackra.. Det tycker jag själv också. Mina ögon är faktiskt väldigt vacka, men inte de vackraste. Min mun är pricken över iét på mig. Jag blir endast vacker och naturlig när jag ler, ett tecken på att jag ska vara glad? Men så är det såklart hos alla. Jag har ett litet hack in i hakan, kan man säga. Enligt mina ögon, fult, enligt mitt hjärta och min smarta sida, ''personlig''. Det är jag, liksom ^^ jag är lång, det har jag alltid varit. Jag är mullig, enligt många FET. Men om det var något dåligt med hur jag ser ut så skulle jag må dåligt både psykiskt och fysiskt. Min psykiska sida bryr sig inte, min fysiska sida bryr sig inte och mår forfarande bra. Detta betyder såklart inte att jag är en sådan ''ÖH, JAG SKITER I HUR JAG SER UT. GE MIG SKRÄPMAT!'', nej det betyder att jag är en ''Jag ser ut som jag gör, men jag bryr mig fortfarande om min hälsa'' människa. Jag har nästan alltid jeans och en t-shirt på mig, det är behvämt och jag älskar det ♥. Det var lite om mitt utseende, nu till min personlighet. Jag är en väldigt bestämd människa, jag klarar inte av att tvingas till saker och om jag går ut måste jag veta vart jag ska för annars blir jag på dåligt humör. Jag vill ha kontroll, men det gör mig inte till ett kontroll-freak ^^ Jag är väldigt snäll, när jag var liten var min mamma rädd för att jag hade något sorts handikapp för att jag var så snäll, men det har jag somsagt inte. Jag är bara ovanlig snäll. Det betyder inte att jag inte är elak och egoistisk, för det är jag - men jag tänker inte på det. Jag brukar vara elak när jag är ledsen, vilket jag är ganska ofta nu efter att min mamma dog förra året. Men mina vänner förstår mig, och jag blir alltid på bra humör ganska snabbt eftersom jag har mycket humor och kan skratta väldigt lätt :) Och om jag råkat vara extremt elak, så säger jag förlåt efteråt om personen inte förtjänade det.

Jag är inte kristen, katolik, jude, muslim, buddist eller något annat sådant. Jag är självständig, och tror på att det finns någon sorts ''kraft'' här på jorden, men jag letar fortfarande. Jag antar att det också är en de saker som vi tar förgivet. Jag skrattar ofta och mycket, eftersom det gör mig glad. Jag gillar att le eftersom det gör både mig och personer i min omgivning glad.



Det var nog allt om mig.



Du har rätt i det du sa om att göra avtryck på jorden, att vi ska öppna ögonen och se magin omkring oss. Jag håller med dig till 100%! Vi måste våga SE. Det är till en början svårt att förstå, men tillslut svårt att släppa.



Snälla, sluta inte att skriva Andréa ^^ Du skriver extremt bra och du skriver på betydelsefullt sätt som får en att vilja läsa mera. Tack för allt du har skrivit, och för att du lagt ner tid på det. Tack för att du förstår, liksom ^^ Har inte följt denna bloggen så väldigt länge, men jag ser på det du nyss skrivit att du har extrema kunskaper inom skrivandet :) Det har alla skriva här på bloggen! T A C K. Och sluta aldrig skriva. Snälla?

2010-10-11 / 12:32:20
Postat av: Jelenahjarta

Jätte fint skrivet Dea.

2010-10-11 / 13:07:02
Postat av: PiggelinJulia

Så synd! Jag blev lite tårögd...



Men nu har jag en liten fråga till Teamet.

På min medelande sak på stardoll så är det en grön rund ring under ''vykortet ikonen '', hjar ni också en sån?

2010-10-11 / 16:23:40
URL: http://hundjulia.blogg.se/
Postat av: Lipstickan

Vad fint skrivigt nu ska jag berätta om mitt liv.

Jag är en tjej som är ganska vanlig.Ändå inte. Jag har burigt på hen hemmlighet och det kan vara ganska jobbigt.Min alldra bästa vän vet det bara hon som förstår mig.Jag är övernaturlig.Så beskriver jag mig själv.Jag är övedrivet musikalisk och kommer på flera låtar om dagen. Men dom brukar jag ofta glömma.Rita är jag med bra på men min bästis är bättre ;D Jag är en pojkflicka och förstår mångas känslor och hur dom känner.Många i min klass är skit fjolliga och störriga -..- Jag hppas att jag slipper dom.Med min hemmlighet kan jag förstå andra och hur dom är.Jag kan alldrig mer vara ensam...

Självaste mig och mina förhoppnignar är hämmliga.Alla bara härmar mig skit mycket!Jag HATR det ._. Så jag härmmar ingen.

Vill du veta mer? skika ett mejl för jag orkar inte skriva ner ;D

2010-10-11 / 16:48:28
Postat av: Lillelilleskutt

Jätte fint inlägg=) Jag älskar värkligen denna bloggen!!!!

2010-10-11 / 17:33:50
Postat av: Marre

Synd att du slutar :(



Mitt namn är Miranda och är 14 år. Jag är en HEEELT vanlig tonårstjej - nästan. Ena dagen kan jag bli helt "WOOHO, LIFE IS GREAT" och ena dagen skäller jag ut min familj för t.ex att dom öppnar dörren utan att knacka <.<. Jag har 'mellan-långt' brunt hår, jag har en liten mun o.o, normal siza näsa och stora grön ögon. Jag är nyfiken på livet, kanske för mycket? På lektionerna är jag alltid frågvis, varför, varför, varför? Min personlighet är lite annorlunda, jag är ganska bestämd och låter ingen annan bestämma över mig! Till en viss gräns, när jag var liten hade jag jätte höga krav på mig själv. Men nu, har jag väldigt få krav på mig just nu..Jag låter framtiden bestämma, inte någon kill-jävel!



Jag har 1 bror som är lika gammal som mig, och en lilla syster och tillslut en stora syster. Jag, min familj och min släkt är katoliker. Mina rötter kommer från Nord Italien/Sicilien, där är mer än majoriteten kristna :). Jag går till kyrkan när jag har tid och försöker få Gud att förlåta mina synder. Oftast, inte inte alltid.



Min svaghet är familjen. Om jag är långt borta ifrån dem så kan det hända att det blir helt still i huvudet. Bokstavligt talat.



Min styrka...är att övertala, faktiskt. Jag använder den när jag inte får det jag vill >8D! Hähä, nej. Jag har en konstig stil? Jag har på mig söndriga jeans och oftast en randig tröja, sminkar mig inte så värst mycket.. <_<.



Jag har fått hjärtat krossats av många killar..okej bara 2 :3, inte roligt! Men som tur har jag många kompisar som jag kan prata med eller helt enkelt gå till kyrkan och snacka med Gud.



Att få ett hjärta krossats kräver mycket! Det är som att få en box i facet helt enkelt!



Jag orkar inte skriva mer >_>, trött.



aja, HEJDOOO :D



2010-10-11 / 17:46:47
Postat av: Jashie

Bara på grund av dig, ska jag göra så långt att jag dånar:



Jag är en tjej på tio somrar, och är den typen som är så här: gråter du, gråter jag. Älskar du, älskar jag.

Lever du, lever jag. Dör du, dör jag.

Jag fattar inte att jag lever, efter allt jag gjort.

Jag har inte snott, eller mördat,faktiskt, tycker jag att jag är en väldigt rar tjej. Men jag har så konstigt liv. Jag hör när jag sväljer, hur den går igenom min kropp, och alla kroppsdelar som alltid dunsar till i. Jag hör om en liten mus sitter under jorden, under alla golvbrädor och stenar, hur den tar varenda tugga. Jag ser vad du inte ser, jag ser allt som inte finns och finns. Jag ser andar.

Jag ser hur dom gör sina små andedanser, och dom finns där, fastän ni inte ser dom.



Jag klarar inte mer...



/Jashie

2010-10-11 / 17:58:01
URL: http://jashie.blogg.se/
Postat av: Horseen

Jätte fint skrivet Dea. Tyvärr har jag aldrig riktigt lärt känna dig, men jag önskar dig massor med lycka i livet :D Du är en härlig tjej :]

2010-10-11 / 18:55:02
URL: http://flighlessbird.blogg.se/
Postat av: lucielinasa

jag heter kim.

jag ä snart 10 år.

jag e ful och blir inte finare på nåt sätt... :(

fyller år 10 feb.

jag har kort tunt livlöst hår.

jag är halvfinne.

jag heter lucielinasa på stardoll.

jag har exakt 5 gubbar på stardoll.

jag har glasögon och blir inte accepterad av min klasskompisar för det:( (vissa kompisar kan va lite snälla ibland)

men jag brukar vara i finland på sommaren.

i finland har jag en kompis som heter Eveliina Uusitalo.

på stardoll så heter min kompis...hmm, jag kommer faktiskt inte ihåg...hmmm

jaja, jag gillar iallafall Marilyn Manson, ozzy osbourne,LaDy GaGa åsså vidare.....

jag är en riktig bokmal...;)

jag orkar faktiskt inte skriva mer nu fast jag HAR mycket mer att berätta....

kramizzz kim keskisimonen frimodig.

2010-10-11 / 19:37:41
Postat av: Wictoria || Vickan118 på stardoll

Å, jag vill berätta så mycket.

Jag heter Wictoria och är 12 år. Jag gillar inte mitt namn, därför stavar jag mig med w. Egentligen skulle jag hetat Nikita.

Jag älskar Twilight jättemycket och Dans. Det är två saker jag brinner för. Jag gillar att läsa och vara inne på datorn. Jag har alltid velat lära mig spela gitarr och önskar mig en i julklapp.

Jag har extremt dåligt självförtroende. Usch. Jag har glasögon, jag hatar dom, brund, ganska långt hår och blågråa ögon. (FÖRLÅT ATT JAG SKRIVER I EN KONSTIG ORDNING :S) Jag försöker hitta mitt verkliga jag, fast jag lyckas inte. Jag är en sån som inte vågar säga och vara mig själv.

Jag hatar skolan, och vill bara spränga den i 78548734581 bitar.

Jag vill gärna bli vän med folk jag inte känner, men det går ju aldrig :|

Jag tycker att det är extremt synd att du slutar :( Du skriver allt så bra. Fantastiskt. Jag hittade dn blogg för några månader sedan, och sen dess har jag klamrat mig fast.

Våran skolfotograf sa att det var viktigt att säga att man älskade folk, fast man inte känner dom. Jag känner inte dej men jag skriver det endå. Nu är jag stark, eller ja, jag försöker vara det.

Jag älskar dej.

Jag hoppas att du fortsätter, annars känns det som en bit försvinner, förstår du hur jag menar?

Det var allt för mig den här gången.

Vi ses eller hörs,

Wictoria



2010-10-11 / 19:46:47
URL: http://w-rs.blogspot.com
Postat av: Lucy

Jag är 13 år. Snart iallafall.

Heter Lucy då. Jag har svart hår, smått uppklippt, dock syns det inte särskilt mycket eftersom det har växt ut. Har ett asiatiskt utseende, dock inte de där "sneda" ögonen. Har bruna, mörkbruna ögon som nästan kan se svarta ut från långt håll. Jag är väldigt kort, smal och allämnt liten för min ålder. Mitt utseende är också väldigt barsligt typ. Jag gillar det inte, folk tar mig inte på allvar då, tror jag är en liten unge typ. Jag har inget emot 'ungar', men tycker det är jobbigt när man behandlar mig som det.

2010-10-11 / 20:12:55
URL: http://lucyc.blogg.se/
Postat av: Buslisa33

Jag heter Johanna och har nu left i 12 år. 7 år utan min pappa. Min pappa dog när jag var 5. Jag ler när jag är glad - som jag nästan alltid är.

Jag gråter när jag är ledsen - som jag också ofta är. ibland gråter jag inombords, så att ingen annan ser. Jag har världens knäppaste humor och skrattar ihjäl mig hela tiden. Jag tror på spöken. Min älsklingsplats på jorden är i mitt träd. En björk som står i min trädgård. När jag sitter uppe i den blåser vinden i mitt lockiga hår. Jag är Lång, smal, har Mörkblont lockigt hår. Jag är Galen och får ibland konstiga ideér. 168 lång.... BOKNÖRD ♥



Kommer sakna dig Dea ♥....

2010-10-11 / 21:46:15
Postat av: edith, edithheterjag på stardoll

tack för detta du skrev, oerhört vackert! satt och lyssnade på Talor swift låt, you belong with me. de blev lite känslosamt! och jag håller med dig och känner igen mig i allt du tog upp! ha de bäst och tack för de inspirerande orden!!!

2010-10-11 / 22:30:47
Postat av: Julia

Hej, jag heter Julia och bor i Dalarna. Jag är en tjej på 164 centimeter med kort (robin kort) blondt, rufsigt hår. Jag skrattar väldigt ofta och har en lite inte direkt vågad men annorlunda klädstil. jag dansar, spelar fotboll och ländskidor.

Tråkigt att du ska sluta.

2010-10-12 / 16:08:22
URL: http://juliaannalovisalarsson.blogg.se/
Postat av: saliormoonfan99

Jag tänkte berätta lite om mig själv ^0)

Jag är en 10 (-.-)årig tjej från liilla Jämtland XD Haha,x) Jag är väldigt flummig,och flöömmmar heeeeela tiden typ xD Jag har brunt,kortklippt hår och green eyes :) Jag älskar att skriva dikter och noveller ;) Jag älskar Rolling Stones låt "Jumpin jack flash",Irene Cara,Green Day,Paramore,LadyGaga,Miley Cyrus och mååånga fler^^ Av saker älskar jag att sjunga!!!,Mina bvs! Å msn XD Och lots of more... Jag brukar ofta använda engelska i vardagsspråk (jag låter som en politiker x) Hehe..det var lite om mig ;)

Kram!

Kmr sakna deej (om det var så att du skulle sluta)

2010-10-12 / 16:54:02
URL: http://stardollpang.webblogg.se/
Postat av: Ida

jag är en tjej på 11 vintrar som inte kan fatta meningen med livet!

2010-10-12 / 16:55:31
Postat av: Anonym

Jag är en tjej. Jag är ganska anonym. Men jag kan berätte en del. Jag heter Nellie. Jag har bott i samma stad hela mitt liv och jag har aldrig bytt skola i hela mitt liv. Jag kan stå för min egen åsikt, vilket jag inte kunde för några år sedan. Jag lär mig nya saker hela tiden och känner att jag har tur att jag är som jag är, vilken familj jag lever i. Jag har ett annorlunda andranamn, Faith. Efter min mamma. Hon tror på framtiden. I vår familj har vi Faith som huvudord.



Kram.

2010-10-12 / 18:38:15
Postat av: ucx8776



Jag är en tjej, 13 år, inte störst och starkast.. nästan.



Tja!<.< Jag heter Ella, jag har bott på två ställen i mitt liv, 3 med den här!!

Jag är ganska "utot" i mina åsikter och med vem jag är och min personlighet.:)

Jag bor i norrköping och går i hockey inne på mitt tredje år nu och ska upp i division 2 näst år.

Om ni frågar mej är jag faktiskt nöjd med mej själv!

Mina kompisar betyder oerhört mycket för mej!♥.♥

Är man ledsen finns dom alltid där!xx



Jag är blond oerhört gröna ögon, smal, normallång.

Skulle man fråga mina kompisar skulle dom säga att jag är flumm och glad jämt, men alla har sina grå dar och de märker det direkt. Det är vad jag kallar vänskap!

Dom brukar kalla mej för Sid, ni vet ifrån ICE AGE, tycker inte jag är ett dugg lik honom.x]



Jahopp, det var det lilla jag har att erbjuda om mig idag! Tack och hej!:) (leverpastej)

2010-10-15 / 16:47:19
Postat av: ucx8776

BTW PLZ rösta på mig!!5/5 covergirl!



Ehh.. ochkollainminBAZAAR!!

2010-10-15 / 16:50:31
URL: http://stardoll.com/member/ucx8776

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda