Carozaz tipsar!

Hejhej! Bloggen har ju varit full av gratisprylar den senaste tiden så jag ville ge er några outfit tips och berätta hur outfitens  uttryck / stil kan förändras om man bara tillsätter eller byter ut ett enda plagg. Trevlig läsning! (;
+
I varje bild:
• Amy Claire - Essential Party Dress - 12 sd, Finns inte längre i Starplaza, men du kan säkert hitta någon bra StarBazaar som säljer den.
• St Trinians 2 - St Trinian'sGirls Fishnet Tights - 6 sd, Finns inte heller i Starplaza, Starbazaar, gott folk! :3
• Fallen Angel - Punk Botts - 6 sd

I den första bilden har jag tillsatt en kjol från Avril Lavignes affär som fanns i Starplaza ett tag, Pink Tulle Skirt. Som ni ser ger hela kjolen nu outfiten ett galet, rockigt intryck.

I den andra bilden har jag däremot lagt till Studded Shoulder Jacket från Fallen Angel, det gör att medollen får en "självsäker-affärskvinne-look".

Märker ni hur stilen och looken ändras när jag bara bytit ut ett plagg? o:

Och till er som tänker "meh, jag pallar inte kolla en massa starbazaars, onödigt att lägga ut outfits med kläder som inte finns i starplaza -.- " : Poängen var inte att jag skulle visa mina outfits, utan hur de ändrades när jag bytte ut plagg.
Hoppas att ni gillade det, annars; KLAGA, lämna en kommentar, vad kan bli bättre? [:

///carozaz

Ps; Sorry för dålig bildkvalité, glömde spara i rätt format ;P


Kommentarer
Postat av: tess.zorro

Tips: Besök sarah81 för att få förslag på hur man gör en egen klänning. Dom blir lite dyra men dom är jätte fina :D

2010-10-27 / 17:14:53
Postat av: fantasifiluren

Det har kommit nya morltal kiss kläder i starplaza=)

2010-10-27 / 19:59:23
URL: http://myrasblogg.blogg.se/
Postat av: Nonno1 [irl Lollo]

Jag tycker du skulle vara mkt snyggare utan piercingen. Men det är min åsikt

2010-10-30 / 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda