Skrivare

Är det någon som är intresserad av att bli en skrivare här?
Det är dock inte säkert om vi tar in någon, kanske ingen passar ;o

Aja, svara på frågorna nedan och skicka in de som en kommentar. Jag kan säga att jag är rätt så uttråkad när jag skriver inlägget, vissa frågor kan låta helt bisarra.

  • 1. Namn?
  • 2. Vad är ditt specialområde? (outfits, makeup blabla..?)
  • 3. Vad är paint?
  • 4. Vet du hur man använder en manuell proxy?
  • 5.  Vad är Camstudio för något?
  • 6.  Det finns en gratis sak vi inte skrivit om, vilken?
  • 7. Nämn 3 engelska (kända) stardoll bloggar.
  • 8. Vet du hur man använder Print Screen?
  • 9. Vilket är Zerosvs epostadress?
  • 10. Finns tomten? (ofc. han finns, i form av godisar och pepparkakor, hoost..)
  • 11. Orkar du svara på fler frågor?
  • 12. Var det roligt att svara på dessa frågor?
  • 13. Sista frågan, behöver inte besvaras btw: Varför fes du?
Lalalalla...

Kommentarer
Postat av: PiggelinJulia

1.Mitt namn är Julia, men på stardoll heter jag PigggelinJulia, jag kallas för Julle och Moroten:)

2.Hmm.. Det borde nog vara outfits och makeup!

3.Paint är ett ritprogram på datorn, som man kan måla på, man kan även skriva saker där, och klistra in bilder och även göra headers!

4.Jag har aldrig provat att använda en manuell proxy,men jag har fattat hur man gör iallafall!

5.CamStudio är en gratis program vara från Microsoft Windows, som är på Engelska,där kan du redigera videos, tex att lägga till effekter och andra saker!

6.Den kanske man inte skulle göra?

7.http://gossip-stardoll.blogspot.com/ http://hotbuysbazaar.blogspot.com/

och den vanliga, stardollblog.com :)

8.Ja :) Man trycker bara på prt sc, sen är det done!

[email protected], det är epostadressen, men ni kollar typ den aldrig xd

10.Ja, jag tror att tomten finns där ute någonstanns, vad annars?

11.

2010-11-10 / 18:46:38
URL: http://hundjulia.blogg.se/
Postat av: PiggelinJulia (igen)

Jag råkade trycka på skicka kommentar xd

aja, här kommer resten av frågorna:

11.Ja, jag orkar svara på fler frågor!

12.Ja,lite utmanande och spännande!

13.Varför jag fes? Kan det vara för att jag åt 700 ton bönor innan kanske? Nej, jag bara skoja, jag fes för att jag behövde fisa xD!

2010-11-10 / 18:48:21
URL: http://hundjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda