Låt oss kalla det svar på tal?

"Asså ni har inte gjort ett enda inlägg idag, det är fan lågt av er, tänk på läsarna :S"
"Ni har inte gjort något inlägg i bloggen idag HELLER -.-"
"Varför lägger ni inte upp något? Jag såg fram emot att läsa bloggen men inget var framme... ni borde skaffa bättre uppdatering"

Sånna kommentarer får jag för tillfället i min mejlbox på stardoll samt i chatten. De flesta av er går i skolan, eller hur? På dagarna så pluggar ni till prov, gör läxor, är med kompisar osv. Vissa verkar inte förstå att vi också gör det. Tror det eller ej, vi sitter inte fastklistrade vid datorn med ögonen uppspärrade dagen lång och letar som galningar efter saker att lägga upp på bloggen xD . Hittar vi någon miss som vi vill dela med oss av, någon gratis sak, spoilers eller vad som helst som kan vara intressant för er läsare så skriver vi såklart om det! Men vi har ett liv utanför bloggen och vi alla bryr oss mer om skolan och vår hälsa IRL än bloggen. Tro inte att vi ska strunta i plugget, kugga i ämnen och få en dålig utbildning.
Tja, det var väl det jag ville ha sagt. Jag hoppas att ni inte tar illa upp, men det är jobbigt att hitta sånt i mejlboxen.

Vid åttatiden kommer del 2 av "Dagens Covergirl" upp. Missa inte! (:

Kommentarer
Postat av: Misswedish1998 :3

Äntligen så kanske alla ska fatta.

Många har hållt på säga så i chatten och jag har sagt till de exakt det här. Bra inlägg, det behövdes. ;3

2010-11-10 / 18:27:12
Postat av: Mimmimollr

2010-11-11 / 07:02:01
Postat av: Mimmimolle

Vidriga människor.. Gillar inlägget däremot :D

2010-11-11 / 07:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda