Ingen internet igår, ingen bloggning.


Igår hade jag ingen internet, kunde inte uppdatera bloggen. Sedan så har många av skrivarna på bloggen tappat intresset av stardoll och bloggandet,, det kanske därför vi frågade om någon ville bli en skrivare?
Ja, låter logiskt.

Hoppas det räcker som förklaring och tar stopp på all gnäll ni hostar upp - alltför ofta.

Justja, ingen, absolut ingen tvingar er att läsa vår blogg.

Sedan bryr jag mig inte om besökarna minskar med 20 pers eller mer, min hälsa och mitt riktiga liv är viktigare än ett spel, tror detta gäller er också.

NU SKA JAG ÄTA POMMES, BYEE!
//Medoza

Kommentarer
Postat av: Shams ♥ (Shams99)

pommes = inte bra för hälsan!

hehe

2010-11-09 / 16:27:33
URL: http://lifehelp.blogg.se/
Postat av: Freymy

Hej!! Jag skulle såå gärna vilja var en skrivare:)

2010-11-09 / 16:30:51
URL: http://freymy.blogg.se/
Postat av: RockaBillyTjej

Bra sagt!

2010-11-09 / 16:52:11
Postat av: Allice97

Fin outfit! :)

2010-11-09 / 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda