Superstar-erbjudande

Nu får man 12 klädesplagg och 2 interior på köpet, om man köper superstar med kreditkort i ett år. Om man köper för ett halvår, får man 4 klädesplagg(sakerna på de två första dockorna) och det nedre interioret.
Det här erbjudandet finns bara i ett fåtal länder. Bl.a. i Storbritannien och Sverige.

Först hade jag tänkt att säga att det här bara är ännu ett sätt för Stardoll att tjäna mer pengar, och det är det ju, såklart. Men jag tycker samtidigt att det är bra. Vissa medlemmar betalar med kort, och det kostar väldigt mycket. Då är det mer än rätt att man får lite gratis saker.

Det är sådant här de borde göra för att locka fler att köpa. Om ni har varit medlemmar en längre tid, minns ni säkert Voile-klänningarna man kunde få om man köpte Superstar/mer stardollars. Sådant gillar jag.
Vad tycker ni?

PS. Kläderna går att hitta i Starbazaar. Sök på "Bisou".

// EmoBella

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du/ni om alla kläderna kommer från Bisou?

2010-05-23 / 20:29:19
Postat av: Julia

Det kostar väl inte mer om man betalar med kreditkort? Vad jag vet så tjänar man bara på det.

2010-05-23 / 21:29:10
URL: http://oychiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda